Hur bra Högberg än är, så tror jag inte vi varit ett mittenlag med detta försvar, men 10 kanske.
Tikka Stakke och Mahlahti
Ortio släpper alltid minst 2 mål per match. Han har aldrig hållit nollan eller bara släppt 1 mål den här sässongen om jag minns rätt. Bara hoppas Dichow står på lördag och stänger butiken!
Gäller att vinna målvaktskampen i ett kval, den tror jag vi förlorar.
Kunde inte se matchen. Någon som kan berätta varför vi förlorar med 4-1. Var någon ens bra?
Modo verkar vinna
2 poäng till Modo, det blir kval
Ajajajaj
piss
bra då kan vi sluta hoppas
Aja, enkla papper, behöver slå Modo och sen ta en trea mer än vad dom gör i övriga matcher.
Aja… vi är så dåliga så vi sitter och hejar på andra lag… botten av loserfeeling! ![]()
Blytunga poäng för MoDo och en bra boost för dem.
Nej, det är kval som gäller. Väljer klubben att byta ut tränarna för få till något nytt inför det a’la Brynäs?
Om inte så är det HA som gäller.
Modo vinner och tar två poäng. Allt går emot hv. Men det förtjänar fan hv. Jävla fuskbygget.
Dåsa. Då ska vi ta in 2st 3-poängare på Modo på de sista 13 matcherna. Glöm det, säger jag. Rakt av glöm det!
Kvalet är ett faktum nu. Lika logiskt som välförtjänt.
Men HV åker säkert hem och tänker på hur farliga de kommer bli i slutspelet.
Avgå alla.
Ja hockey är verkligen underhållande, så länge inte HV71 visas i tv-rutan.
Största skillnaden är hur lite HV kämpar jämfört med Modo. Nån måste få igång lagets VILJA! AP! Strålman! Lindbom! Väck laget
Bort med Lindbom nu. Ber på knäna till Mårts att han kommer in och räddar oss. Han kan psykologi och ta ur det bästa i spelare.
Tror ni det går att köpa loss Bulan? Erbjud honom 3ggr så hög lön som Lindbom har eller nåt. Är det nån som kan vända detta så är det Bulan.
Matchtrådens bästa inlägg ![]()