JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
utKLASSning!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
utKLASSning!!!
precis, den tog thörna, det såg alla utan de på sugmore
Törngrennnnnnn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sugsaik!
Så otroligt skönt att studsa tillbaka på detta fantastiska sätt efter debacklet senast!
7 jävla 1!!!
Det hade inte jag väntat mig inför matchen, kan jag säga!
så ja nu är de äntligen bra siffror
![]()
7-1…nyp mig i armen ngn… ![]()
Vilket spel…oavsett om Skellefteå saknar spelare så är en vinst en vinst. Härligt att se många målskyttar och bra spel hela vägen
Hv är bra i år!!! WOW! :mrgreen:
Hade inte Laine ställt till det förra matchen hade det vart 3 p då med.
SAIK tycker själva att de som var frånvarande ska inte saknas då de har så bred trupp.
Söderström, Andersson, Stenlund, Brithén bäst i laget ikväll, vilket inte vill säga lite med tanke på att hela laget stod för en fantastisk match.
Andraperioden var spelmässigt trist, men man lyckas ändå hålla nollan när SAIK gör allt för att lyfta sig, men utan att komma riktigt nära.
I tredje defilerar man hela vägen in i mål.
Bra jobbat gubbar!!!
7-1 mot SAIK. Bra så. ![]()
Underbar match! Ändå trista är dålig publiksiffra. Hoppas att publiken kommer tillbaka till Kinnarps ![]()
Sant. Men visst skapade vi bra tryck på slutet?
Var riktigt bra tryck av publiken nästan hela matchen, Men med detta spel kommer kinnarps snart ha väldig hög beläggning igen! ![]()
Som det inte var nog. Karlskrona-Träsko 5-2
Kan det bli en bättre lördag.
Som det inte var nog. Karlskrona-Träsko 5-2
Kan det bli en bättre lördag.
Dansbandslaget har gömt Dragspelet hemma
![]()
Grym förstaperiod, lite seg andra period och en bra tredje period, kul för laget med lite mål efter skiten som hände senast hemma mot frölunda.
Erik Andersson grymt bra ikväll, tycker även Stenlund visar att han kan vara med och konkurrera om en plats i laget.
Linus oxå bra i målet, lugn och stabil även om han fick en hyfsat enkel match i sin debut.
Jättefin match… kul att se att energin ger utdelning!
Skönt att se Abbott studsa tillbaka snabbt! Uppåt, framåt HV blå!
7-1 mot SAIK känns hur grymt som helst , oavsett hur många SAIK saknade
40-90-11 Levererar hur bra som helst
11-29-21 Hoppas att det släpper lite för Tedenby , känns som dem inte får ut så mycket som man kan hoppas av dessa , 11 lite osynlig idag
16-23-67 Kul att Törngren gör ett mål , tror att det behövs bygga lite självförtroende 16 vilket jobb han gör
23 bygger på sin erfarenhet och kommer att bli fantastiskt bra ,
13-82-19 Jäklar vad kul att Erik gör två mål , Alltid gillat hans spel ända ifrån när jag såg honom i J20 , spelar för laget med stort hjärta
Stenlund gör sin första match för säsongen i HV tröjan efter ha missat nästan hela försäsongens isträningar, klart ok insats med + för uppåkningen och pass till 2-0 , Sundh gör ju som vanligt ett bra jobb både i 5-5 och BP
Så bara att njuta av lördagskvällen ![]()
Laine i nuvarande form var inte alls saknad idag.
Jag vidhåller fortfarande att Pw inte alls är det självklara valet, Söderström kommer kunna bli precis hur bra som helst skyhög potential. Som någon tidigare nämnde vi slår Saik med 7-1 bra så. fbk torskar mot Karlskrona, Vårt damlag vann sin match. Livet leker ![]()