Omgång 4: MODO - HV71

Fy fan.

Eftersom det borde varit mål vid 5 mot 3, och pettan egentligen inte borde varit ombytt, så står det egentligen, i rättvisevärlden (inte den vi lever i dock) 2-2 just nu.

Detta var ett fall framåt, när laget trampar på hinner inte modo med, surt bara att de inte gör det mera… Kanske i tredje? Både teden å laine saknas i rutan.

Förväntar mig mer av Laine

Dålig period, inte mycket som klickar i spelet, ser tröttkört ut på både ben och huvud i laget. Känns dock som vi är det bättre laget men att vi krånglar till för oss själva och gör inte de små detaljerna.
Tackling statistiken talar klarspråk. 8 st totalt på 2 perioder.

Du är medveten om att detta är hans andra match på drygt ett halvår?

Det känns som att både laine o Teden får på tok för lite istid. . Dom ska bara inne hela tiden tycker jag… sån här match ska dom vara inne och få chansen att vända matchen.

Man kan inte matcha sönder Laine när han lirat 1 match på 6 månader, han kommer med tiden.

Att Tedenby endast har 8 min efter 2per är dock väldigt skumt, tkr han borde ligga på mellan 15-20 varje match iaf.

hmmmmm, va det inte en liiiiite klen utvisning?

Världens mysigaste charging?

hur faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kan det inte va utvisning på det?

Bra domare

hemmad… hemmmadum… hemmadomare, ja där satt den :exclamation:

Lealöst, Brithén rentav dålig

fy fan

vilka jävla oflyt

Vad är det för förbannelse vi har i Fjällräven Center? Går ju inte vinna här, även om vi inte gör en jättebra match så kan jag ju inte påstå att Modo är speciellt mycket bättre…Aja bara bryta ihop och komma igen på Tisdag mot JYP.

Skit i Jyp. Dom ska koncentrera sig på SHL nu och inget annat. Pisslördag.

Fy fan vad dåligt hv.

helvete i helvete??? :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

kan dummaren ta ut modospelare?

fast det är ju ofarligt nu, när han redan fixat matchen åt modo

Är kritisk till Wesslaus sätt att spela. Väldigt ‘‘utmanande’’, rör sig långt ut i målgården vilket leder till att stora luckor skapas och han litar på att reflexer ska göra jobbat. Han blir ojämn från vägg till såll osv…

Nån annan som stör sig på att det låter som de skriker OLOF hela tiden?

hyffsat pp. synd.