Omgång 4: MODO - HV71

bättre nu

mer fart ger PP

skicka in den nu!!!

HV har börjat växla upp. MoDo hinner inte med. Utv. Kommer

NUUUUUU måste det bli mål…

vilka lägen… :astonished: :open_mouth:

Vafan var det ska vara svårt att få in puck helvetet.

kompensation?

Knappast. Tydlig interference.

Ser inte matchen, dåligt spel?

fan. Dåligt av någon som rensade framför mål… nu blir det svårt.

Ja inge vidare tror att jag ger upp nu :frowning:

ÄNNU SÄMRE FRAMFÖR MÅL :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

pettan…

Såja. Nu är vi nere på jorden igen.

Reideborn har ju varit en ganska fet mur också, tycker vi haft många bra lägen ändå. Det är bakåt vi fallerar, vet inte vad Berglund gör på 3-0 heller, totalt hjärnsläpp…

Idag ser Försvarsspelet ut som förra säsongen tyvärr.

stolpen… daaaaauyyymmmmm

JAAAAAAAA
A
A
A
A
A

törngren

Kanske jag stannar kvar iallafall :slight_smile:

Ridå. Och där halkar vi ner rejält i tabellen igen. Viktigt att hänga med i toppen i början annars är det lät att det drar iväg och man får spela i uppförsbacke.Förstår inte hur HV71 kan vara så ojämna. Och till sist. Nu hoppas jag att Andreas Johansson bänkar Petrasek på livstid. Han hinner inte med längre. Nu ser man hur försvaret lyser igenom. Måste in med nya backar snarast. Törngren mål nu. Hoppas på vändning men ser lojt ut. Eller blir det en repris på LHC vändningen?

man får hoppas att modo slappnade av vid 3-0 å att hv fick lite fjös i musklerna nu med reduceringen.

Hvs försvar existerar tyvärr inte,långsamma sega backar som för kvällen spelar helt utan smartnes,jag fattar inte att Sandberg får så mkt tid i PP,ge Melin chansen i 3e.