Omgång 4: Timrå IK - HV71

Lyssnar på sportradion. Bra bild i huvudet :ugeek:

Undrar om Davidsson ser lika pigg ut som förra matchen…

Har ej sätt lika pigg ut en men de kan bero på HV varit rätt defensiva i sitt spel hittils. Den som imponerats hittils Är Fernholm, snyggt mål och en fin genomåkning i slutskedet

Ingen jätteperiod men HV känns grymt stabila och trygga! Känns hur lugnt som helst att sitta i soffan och intressant med Louma fortsatt på bänken.

Fint att se att Fernholm levererar trots matchoträning. Det kommer nog visa sig vara en bra värvning.
Vad gäller Luoma får vi hoppas att han tar bänkningen på rätt sätt och vill kämpa sig tillbaka till laget igen.

Davidsson har mest varit i fokus i det defensiva och där får han plus, men pigg kan man inte säga att han är framåt.
Plus 1:a perioden: Wesslau, Fernholm, Fantenberg och boxplay
Minus 1:a perioden: allt för defensivt

Ser hellre att Hv och Louma går skiljda vägar och att man istället ger Fantenberg (som f.ö gör det riktigt bra) och Williamsson mer speltid.

svart i rutan… fan

aaa va händer!? katastrof

Nej att sparka Luoma nu tycker jag är fel. Innan har han fått spela vidare trots svaga insatser. Nu har Dahlen äntligen satt ner foten och visat att Luoma inte är odödlig. Luoma får helt enkelt se det som en varning och han ska få en chans att visa vad han går för, för när Luoma är bra, då är han fruktansvärt bra.

Bara hoppas det fortsätter ironi lär vi få gratis koder till varenda match hela säsongen, men nu har jag fan tröttnat ! Signa en polisanmälan. Dags för det nu. Och innan ni klagar på Csport, KOM IHÅG att det är TV4 gruppen som äger skiten och håller i det. Räcker ju med att höra ordet TV4 innan man har lust att spy.

159 kr för kass kvalitet på bilden, värdelös kommentator, tekniken strular för jämnan och nu svart i rutan.

Börja bli parodi på Csports.

Problem med Cmore nu också, svart i rutan.

C no more :imp:

Hela cmore gänget måste pimplat öl hela natten. Maken till dålig sändning. och kommentatorn har nog inte haft ett rätt på hela matchen…

Precis vad jag förutspådde innan match. Hv vaggas in i Timrås spel.
Händer ju på tok för lite i offensiv zon. Kedjan med Ledin-Davidsson-Sundh är
ju totalt fel komponerad.

Visst vi har 1-0 men jag vill se bättre spel och inte sitta som på nålar.

Cmore börjar ju riktigt bra!

fasiken. 1-1.
Radion har lika kass bild som tvn. Lite svårt att veta vad som händer…

Svart här med och texten -Something is technically wrong, we`ll be back soon.

Får en känsla att nån jävel där uppe ogillar Hv71 då dom andra kanalerna fungerar.

Helvete, 1-1 och cmore funkar inte… :imp:

Dags att kräva gratiskod nu då? :imp: