Omgång 40: HV71 - Leksands IF

Nu är du nog ensam om att hylla Blomman, men fortsätt du.

4 gillningar

Haha! En nära släkting till honom, äpplet faller inte långt från trädet och så vidare.

2 gillningar

hv åker ur hv åker ur hv åker ur.

Blomman är gud i hvs ledning och styr nu sekten HV. all makt åt AB resten skiter man i

2 gillningar

Makalöst dåligt. Ingen edge. Ingen energi. Nu vill jag se att man river ett par kontrakt och i ärlighetens namn sliter jag i vilka - bara gör det.

1 gillning

Skiter jag fullständigt i

Alltså… 12 viktiga poäng, man kammar hem 0.
Så jävla dåligt. Man går in i tredje perioden med underläge, ska köra på för en kvittering och mäktar med hela 2 skott på mål.
Vi suger. Det blir kval. Vi åker ut. Man har inget i SHL att göra. Nyförvärv kan inte vända på detta nu.

2 gillningar

Det är ju rage bait.

Montén sa ordet “igen” hela tiden. Blomman säger ordet “återigen” hela tiden. Vi är i en loop av uselhet…

2 gillningar

Vi är i särklass sämsta laget. Finns ingenting. En skadefri trupp som kostar 70 miljoner.

Tränaren sitter säkert, även om vi åker ut. Jag kan fan inte ta in det.

3 gillningar

Börjar se ett år i hockeyallsvenskan framför mig också .

Om djurgården går upp är det löven vi får tampas mest med gissar jag , eller tvärtom DIF om Löven går upp

Blomman är Sveriges sämsta coach

6 gillningar

Säg åt honom att komma tillbaks till forumet.
Vi saknar honom mycket :brown_heart:

2 gillningar

”Vi försöker ändra runt i lines” säger blomman i intervju, fasen är det för förändringar då? Spelar ju likadant gång på gång på gång

Nästan så vår egen klack kan ta över ramsan för att ironisera lite och skämta till det. Va fan.

Fy F*n rent ut sagt … Nu börjar mitt tålamod tryta rejält … Varför spelar man så in åt hel**tes dåligt när man har chansen att gå förbi ett lag i tabellen ??? Loserinstikt lång väg … F’n vad irriterad jag är nu … Tur att det inte kan bli sämre , för vi ligger ju redan sist…

Man borde nog bryta upp kedjorna och göra om . det verkar inte fungera längre .

Hoppas OSL kommer tillbaka snart, det är han som ska frälsa HV från ondo

Tycker inte alls att det är ABs fel.
Det är samling bortskämda losers till. Spelare.
De kunde gott få spela utan publik resten av säsongen.
Dom bryr ju sig inte ett skit ändå.

1 gillning

Fick i alla fall skrika “Avgå Blomman”. Hade hellre tagit tre poäng dock.

12 gillningar

Bränner mina HV tröjor. Over and out - fuck HV

3 gillningar

Blomman var lika dålig coach i alla tre perioder tyvärr. Han är inte kapabel till att vända detta. Det är uppenbart och då spelar det ingen roll vad någon tycker om honom. Han kan inte - alltså behövs någon annan.

9 gillningar