Underprestation?
ÄR väl snarare en ordentlig överprestation ifall dom lyckades kliva av en match utan att varit inne på baklängesmål?
Jag räknar kallt med -2 minst igen.
Hej alla barn.
Det här är farbror Blomman.
Idag blir det repris.
Kontinuitet.
De e grejjer det.
Formkurvan aka raka spåret till HA ska hållas till varje pris.
Leve mig och envisheten!
Far åt helvete!
Kan du dra igång “När Tommi Tikka - När Tommi Tikka är på isen smäller det!” vid varje baklängesmål med honom på isen?
Det är ju galenskap per definition.
Att upprepa något som bevisligen inte fungerar och förvänta sig ett annat utfall.
Så innerligt trött på att ens se hans ansikte.
Än mer på att höra han prata.
Fyfan
Har Leksand fullt lag?
Nu kommer forumet säkert sätta ett pris på mitt huvud, men släng in Tikka i förstakedjan mellan Borgström och Luoto. Kanske kan han göra minimalt med skada där, och då finns det ändå två spelare som kan producera. Låt AP spela med “fisken” och Ang. Lenc kan gå med Kero och WIN.
Det kan ju knappast bli sämre än de senaste tre matcherna. Värt att testa i åtminstone en period.
Jag har ett annat förslag, släng in Tikka som materialförvaltare. Det kan bli sämre med klubbor och skridskor men ute på isen är förbättringspotentialen fin.
Desperata tider kräver desperata handlingar
Kan vara det dummaste jag läst härinne, och då har jag läst mkt
Hade ju varit det mest optimala. Men han verkar ju ha nån hållhake på Blomman och man måste dras med honom oavsett vad verkar det som.
Dom producerar ändå inget i 5 mot 5. Så i den formationen kanske Tikka inte är inne på lika många baklängesmål.
Rögle vinner mot LHC, viktigt! Vinner vi ikväll så är vi med i racet igen.
Att vi ska vinna är ju lika stor chans som jag vinner på Lotto idag. Jag har inte tippat Lotto!
Det där bottenracet med 9 lag är nog snarare 4 lag nu. Är möjligen Örebro som jag kan se blanda sig i därnere
Tikka, ska vi gissa hur många minus de går idag , jag tror -2
Jag har inte tappat hoppet ännu, även om det ser något bättre ut i detta läge än motsvarande läge förra året (Finns olika grader i helvetet).
Modo måste ha haft sin formtopp nu, dom borde börja dala. Och LHC har fått sin adrenalinkick utav tränarbytet, i bästa fall är det Modo och LHC i ett kval!
Vinn bara vinn. Det är något iaf. Så att inte luften går ur denna upplaga och oss helt.
10 spänn Blomman sätter in denna kedja i första tekningen i matchen