Kan man inte koppla upp Tedenby till nån generator så att man sparar lite pengar på elräkningen? Då hade man ju fått ut något av att benen rör sig på honom, för på isen leder det ta mig fan till noll och inget.
Har tik endast en ramsa i klacken ![]()
Ärligt talat om Miele ska bete sig såhär ute på isen kan han gå och duscha och inte spela något mera denna match. Usel insats 1a perren från hans sida.
Vem vill inte vara nån annanstans? Jag vill ju för fasen vara nån annanstans när jag ser HVs totalt obefintliga och farsartade passningsspel.
Ska det vara så svårt att passa en puck till medspelare?
Fan vad besviken jag blir på detta laget.
Allt är åt helvete med hela föreningen, ändå orkar man inte ge järnet.
Fy fan vad kasst. Fy fan!
Foppisch tom i blicken… säger allt.
Aja, det är nog som i Rocky 4, vi låter Timrå jabba oss lite i nyllet, sen helt plötsligt slår Lindbom näven i mattan och skriker något på ryska och det slutar med att vi slår ihjäl hela Timrå!
Positivt 0 mål insläppta
14-5 i skott.
Tedenbys passningspel är under all kritik. Otroligt dålig med pucken.
Men fokus på inledning typ 5 millisekunder
Ingen i laget bryr sig. Dom skiter i det. Kolla Foppas blick. Helt apatisk. Frånkopplad. Ointresserad.
Nöjd.
Det mesta är kasst.
Men.
0-0 är bra möe bättre än 0-2 inför period 2.
Hoppet lever.
Säger ngn spelare eller tränare att de är nöjda med första perren i HV så blir det kompanistryk.
Forumet är det bästa HV71 har att erbjuda för tillfället, allt som klubben står bakom på riktigt är under isen.
Höj er, jävla halvfigurer.
Du är dock ingen tankeläsare, du vet ju faktiskt inte vad han tänkte. I mina ögon såg han ledsen ut för han inte satte sitt friläge.
Han försöker lura allt och alla.
Lyckas allt som oftast finta sina lagkamrater, inkl sig själv.
Så trött på den karln.
Väx upp å spela enkelt för fan.
Fan beige insats. Noll desperation
krampaktig förstaperiod.
Ingen skjuter trots att man hamnar i drömläge mitt i slottet. ?!?
Ortio håller oss kvar än så länge.