Omgång 41: Färjestad BK - HV71

Det värsta av allt är att det är Edlund som kommenterar.

5 gillningar

Fattas bara att Wennerholm tror på en skräll ikväll med så kan man ju vika tvätt istället :crazy_face:

1 gillning

Innan alla börjar såga Ortio jämte fotknölarna så hold your horses. Han stod för en oerhört stabil insats senast så jag tycker det är helt rätt att han står ikväll. Dicken kommer också från skada så fullt rimligt.

5 gillningar

Förstår inte varför Dichow inte står. Lindbom och hans favoriter?

Dichow behöver väl vila fram till kvalspelet så han kan stå några matcher då.

2 gillningar

SLÄPP PUCKEN!

1 gillning

FBK har vunnit i princip samtliga matcher på hemmaplan mot bottenlag (utom en) och Hv har förlorat alla matcher på bortaplan mot topplagen så chansen att HV ska ta poäng borta mot seriens kanske bästa lag är nog extremt liten.

Det är åtminstone positivt att vi har massor av spelare att välja på nu.

1 gillning

Eller skriker mer. Ganska genomgående för kommentatorer idag. Något hysteriskt infall dem fått.

Nej Patrik Westberg är betydligt värre - det går inte att jämföra :slight_smile:

+1

Ingen bra känsla inför aftonen. Såklart. Brukar ju sällan ha det och man brukar sällan bli positivt överraskad av detta lag. Därom vittnar tabellen. Men snälla låt blixten slå ner två omgångar i rad. Eller tolv…KÄMPA HV!!

1 gillning

Westberg är kunglig! Bäst av dem alla :blush:

6 gillningar

Det där är dumheter , Robert :smiley:

Hellre Westberg än Edlund.

2 gillningar

KOM IGEN HV!!!

Allt över 0 poäng ikväll är en vinst. Nu kör vi!!

Heja hv och Örebro.

Jag brukar inte vara skrockfull, men de gultröjorna ger mig extremt dåliga associationer och driver fram än mer ångest inför matchen. VARFÖR!?

Sjuk känsla att se hockey igen.
Hade glömt bort både lag och tabell.

Vilket uppvaknande :joy:

3 gillningar

ICKE :grinning:

1 gillning