Ni fattar väl att AB kört nedträning inför slutspelet!
Tikka tacklar sarg…han är obeskrivligt dålig, blir bara förbannad.
Asså. Man behöver inte anställa en jäkla analytiker för att fatta att man inte ska spela Tikka.
Han har varit inne på 5 av 12 baklängesmål sedan comebacken.
Bara en värdelös tränare kan ens komma på tanken att spela Tikka.
Ja det här saknar rimliga förklaringar. Så. Ofattbart. Uselt.
Vårt PP funkar inte när Borgström inte träffar krysset
Borgy gör samma drag konstant, står och fintar lite på högersidan och försöker sätta den uppe i högra krysset… Börjar bli ganska lättläst även för en soffpotatis som mig
Ja , hellre låta en ovan winger spela center än Tikka
vi leder skotten!
Kan vi inte låna tillbaka de där lirarna från Allsvenskan? De presterar fan bättre än vad vissa utav våra gör…
Har dom bytt font på siffrorna som räknar matchklockan? Till och med TV4 gjorde fler förändringar än HV71 under uppehållet.
Anser att Jeremy Boyce är en oerhört begränsad hockeyspelare, men i Timrå så bidrar han med så otrooooligt mycket mer än vad hela HVs fjärdeline gör med TT i spätzen.
Fy fan…blir nog luriga i slutspelet
Fick Teden nyss ett skott på mål?
Fjärdelinan ordnar offensiv tek. Det är mindre bra, det betyder att dem skaffar sig mandat för mer speltid
Eftersom Tikka uppenbarligen är ABs favorit och vi har båda på kontrakt även nästa säsong så antar jag att vi spelar div 1 26/27.
Tre mil ifrån och med fri sikt…men ändå…
bottenlagen ligger under… alltid något
Ändå imponerande att han inte trillar innan han får iväg skottet tänker jag, fan, framsteg!
Nån som registrerar Tikkas sargtacklingar?
Sett två än så länge.
Tänk å vara så långsam att man inte ens hinner sätta in en dålig tackling utan motståndaren hinner flytta sig, om och om igen.
De måste ju garva i båset efter bytet.
AVGÅ BLOMMAN!