Omgång 41: Timrå IK - HV71

Varför hör jag kommentatorn säga “Tikka” utan att följa det av “har spelat klart i HV och drar hem till Finland igen”??

Kris Beech står på bänken och kollar Netflix.

1 gillning

Nu får vi BP också.
Bra där

För varje förlängning vi gjort under säsongen så har det bara gått sämre och sämre. Kanske dags att testa det motsatta och bryta lite kontrakt? Alternativ att kicka finns ju i mängder iafl…

2 gillningar

Fjärdekedjan har nu fått två byten… ett i röven i första och tillbakatryckta i andra! Här är det största problemet hävdar jag

1 gillning

Tyvärr faller spelet igen vid 1-2 så då måste man jaga 3:an

Ang måste ha Sveriges bredaste ben. Är det 10e gången han åker ut för bentackling?

Släpp in en enkel nu, så jag slipper se mer av eländet idag.

Nu kommer Timrås mål i PP.

För helvete. Jag klagar inte ofta på zebra men dedär var väl ändå den mest solklara filmningen i år (som inte var Rödin)… Ang rörde ju knappt karln.

Trender bryts!

de tar 50 sekunder sen är matchen över, snälla om ni ändå inte äns vill försöka varför äns ställa er på isen. Tränarna fattar inte hur man sätter ett spel, spelarna har givit upp, allt är bara skit. Ledarskapet i HV skyddar tränarna o ger förlängning trots man har de sämsta 5 mot 5 spelet i SHL historia. Lägg ner lämna WO ni försöker ju inte äns

ja jaG ÄR BITTER ÖVER DETTA SKITLAG SOM ALDRIG VILL LÄRA SIG TROTS EPISKT MÅNGA LÄXOR

Ser mer ut som en skolklass som har roliga timmen en ett hockeylag

Vad fan händer i Malmö. 1-3 efter 7 minuter. De lär vara taggade för match i Garden på Torsdag efter storförlust mot Brynäs idag.

Sikket avslut av Brännström. Snygg piruett efter med.
Formtopp va?

1 gillning

HAHA Tikka brötar

Kan de inte ta en 5+ game på tikka där för boarding mot sargen

2 gillningar

“tikka som tacklar sarg” hahahaha säger väl allt

5 gillningar

Såg ni hur graciöst Tikka rörde sig vid sargen :slight_smile:

Haha Tikka är ju full för fan. Tacklar sargen med ansiktet

1 gillning