Känns som det blir en klar vinst idag och Tomkins meddelas klar.
Inte bara det. Jag bjuder på en åktur i Toyotan också!
Sjukt taggad idag! Ska köpa en ny HV-tröja från Intersport på vägen hem genom Jönköping! Jösses, vad härligt med en ny match. Så mycket att vinna nu när bästa Blomman har fått en analytiker som kan med datadriven analys sätta Tikka på bänken! Han kommer nog få sina 9 minuter ändå, MEN det gör inget nu när NHL-målvakten Tomkins kommer in och tokdominerar. 11 poäng till slutspel… Oj vad farliga vi kommer bli! Malmö har inte en chans!
Ja det tar vi inte så mycket för. Vi har ju sett att Teden börjat på bänken för att sedan hoppa in ganska tidigt i matchen.
Ja, de kör på extra back och extra FW, men det är alltid en jävla röra med dessa, då de spelare alla dessa i oklar ordning. Det verkar som ABs osäkerhet på vad han skall göra med laget kopplat till en ovilja att ändra på saker på riktigt, gör att han kör tombola med extra B + FW under match… för att testa saker och röra om… ty varför inte… hellre göra nått än göra rätt.
Gillar inte detta.
Har nu bilat genom hela landet. Frugan är med och är på sin andra match i HG. Bör tillägga att hon är hockeyintresserad, dock sympatisk för ett annat lag som börjar på Z. Hon har aldrig satt sin fot i Luleås arena, trots 8 mil hemifrån. Men är i HG för andra gången. Låt det nu jävla bli vinst. Oavsett om det är med 7-6. Oavsett om vi är sämst. Låt oss få en oförtjänt vinst. Ödet borde liksom påverka matchen. Snälla
Tyvärr kommer vi få se en ryggtavla med #26 i minst 6-8 minuter på isen… som vanligt när man har en extra fw.
Bra Blomman! med beröm godkänt !
Bänkat Engsund & Tikka som extraforwad funkar för mig , det var precis det jag ville se, och OSL in .
Nu har jag inget mer att klaga på !
Går det åt h-e nu får spelarna ta skulden !
Nu kan vi förlänga Blomman & Co ytterligare 5 år !
Tänk att det behövdes komma in en analytiker för att tala om för Blomqvist att han favvisar är värdelösa.
Det tar väl två minuter så har Reber brutit benet och så lallar Tikka-boom-boom in på isen.
-3 senare och noll poäng och ingen fattade vad som hände.
Det enda som spelar någon roll är om förlusten är “hedersam” eller inte !
kul med lyran tillbaka, hoppas han kan höja lägstanivån något. vilket han redan gjort iom #26 som extraforward
Det har vi gjort gratis(!) i snart två år… Skicka upp en faktura till kansliet @Diabolics
Positivt med Engsund på läktaren och Tikka ett steg närmare detsamma. Kan även vara bra för Reber att få lira i fjärde kedjan där fokus ligger mer på att jobba hårt/“brunka”. I en tredje kedja så finns det ändå lite förväntningar att skapa framåt och just nu så är han iskall. Kan vara bra att han får ta ett steg tillbaka och försöka hitta tillbaka till sitt spel.
OSL är viktig om han fortsätter där han avsluta. Hugo vet han måste steppa upp nu med.
???
Ge mig tusan på att Blomman lurkat på forumet och gör om på isen. Sen tar han all kred själv för vinsten ikväll.
disciplinnämnden
Jag föredrog tiden när vi kallade det för DIFiplinnämnden. Jag tror jag börjar bli gammal.