Själv kommer jag mot förmodan kolla på matchen även om jag analyserat före att jag inte borde pga hälsan.
Men men
Låt dårskap börja.
Intressant att spelare bänkas efter intåget av Leise.
På aw så kommer inte se matchen.
Kollar kedjorna och konstaterar att HV:s nye analytiker lusläst forumet (svårare än så är det inte att vara analytiker?).
Med det sagt. Bye, bye äppelpaj, Tikka!
Valfri forummedlem hade nog bänkat samma spelare, att det inte gjorts tidigare är makalöst dåligt.
helvete vad naiva och jävla pisskassa alla kommentatorer och experter är… är de helt blinda?
TLDR: Vad säger dom för något?
de snackar om att engsund skulle på något sätt bara varit “lite dålig den senaste tiden”, att anton gör detta för att få fart på engsund… inte ett skit om den tikka-skiten, inga följdfrågor om varför alla stats är pissusla. de kör historie-revision om att 5v5 var bra under december (visar naturligtvis inget som stödjer detta) samt yrar om att HVs egentliga nivå borde vara som i december och ställer sig frågan hur hv skall göra för att komma dit igen.
DE ÄTER SVAMP. FAN
JAG SKITER I KNUTBY. HEVELTE
JAG SKITER ÄNNU MER I SALO
Lugn och fin nu.
Tikka och engsundh alltså utanför laget. Mycket pengar som kastats i sjön.
Men Kristi brud då?
Nu får de fan se till och vinna
Ut med packet
Är det dax för 0-8?
Är det ikväll vi inser att Malmö planterat Liljander och Leise i HV för att själva kunna hålla sig över strecket?
Likt Timrå gjorde med Norberg m.fl. Det senare kanske det inte finns belägg för, men de som vet (forumet), de vet!
Ikväll är det upp till laget på isen att väcka/få igång publiken. Vanligtvis brukar det vara tvärtom. Upp till bevis. Visa att ni förtjänar det stöd ni har HV71.
Håller vi nollan längre eller kortare än 60 sek?
Hur många puckar missar Alnefelt att nicka idag?
Gör vi mål i 5 mot 5?
Nej kommer hemma mot LHC sen i mars