Omgång 42: HV71 - Malmö Redhawks

tråkigt de inte blev mer mål, de enda som kan få bort blomman är samma reaktion som förra året när man blev förnedrad. kom igen malmö kör 5 snabba nu

Troligen dålig kravställan tyvärr. Speciellt bland spelarna verkar det saknas helt.

1 gillning

Ja

Papa Emeritus skrev att vi ska sparka Blomman och jag svarade. Tror du att vi håller i ett kval?

Richard Herrey då eller?

1 gillning

Stillman var ju ute och svingade lite mot HV när han var i AIK. Att HV är för snabba att sparka tränare och att man måste upp med kontinuiteten.

Jag vet inte om jag delar analysen.

Hela cirkus HV är ett mysterium

2 gillningar

Stillman som backcoach ger jag inte mycket för.
Har han lyckats någonstans som tränare?

1 gillning

Ja, helt bisarrt. En freakshow.

Tänk om vi kunde signat Kossila när vi hade chansen. Han har väl snittat iallafall en poäng per match sen Örebro värvade honom, då kunde vi haft Tikka på bänken nu :cry:

Då hade vi nog inte värvat Ang

Håller Ang högre än Kossila dock

Det är helt absurt - finns det likande händelser inom sportvärlden? Känns helt sjukt, ibland undrar man om de ingår i en komplott på någotvis…

Bentackling på Day?

Men herregud 0 skott fortfarande??

5 skott

1 gillning

Ok…orkar inte se skiten och flashscore säger 0 skott

Vi måste försöka se det positivt. Vi lyckades stoppa blödningen. Killarna är vältränade och vi vann andra halvan av matchen. Det här ger oss energi till kommande matcher. Vi vet att vi kan vända matcher.

2 gillningar

Det är svårt att se glaset som halvfullt när glaset saknar botten

IFK Göteborg kan jag relatera väldigt mycket till. Fotbollsversionen av HV71 egentligen

2 gillningar

Det här tar vi med på bussen upp till nästa match och tappar det helt när pucken släpps.

2 gillningar