Omgång 42: HV71 - Malmö Redhawks

Haha… ja, nåde den som sneglar på tabellen. :slight_smile:

Hans första uppdrag som AC var väl guldet 2004. Sen dess vet jag inte. Enda sen han kom tillbaka under säsongen i allsvenskan har jag undrat varför han inte fick uppdraget som SC istället. Det var han ju bra på.

Skulle vilja höra Ang skälla ut hela högen efter matchen. Ge honom en mic och låt honom göra det på isen.

3 gillningar

malmö slutade spela efter 4-0 om de fortsatt hade de nog vart minst 2 siffrigt nu

1 gillning

Sorgligt, men blev lättad när LaLeggias skott gick i ribban. En uddamålsförlust känns som det värsta som kan hända, för då kommer man åter igen tycka att man var nära. Om nuvarande resultat står sig leder det förhoppningsvis till mer radikala förändringar.

1 gillning

Dichow ny 1:a målis? Vad har man för val…

1 gillning

Tänkte precis samma men alnefelt lär väl stå nästa

Vi har 3 st 3e målisar så det är väl bara att singla slant

Hockeyskolan hade slagit detta laget idag Sanny, det säger inte så mycket om Malmö.

Bottenkonkurrenterna tar poäng vad det verkar, dags att förbereda laget på kval. Hoppas man gör en Brynäs, slänger in lite nya röster i båset

3 gillningar

totalt sönderlästa av malmö… som spelar på halvfart

1 gillning

tanken om HA och alla brutna kontrakt lockar, men sen inser man att alla kontrakt inte bryts ändå då vissa gäller även där.

Kontinuiteten är ändå stark. Vi förlorar återigen och gör återigen ett mål. Skellefteå borta på lördag, kul :+1:

3 gillningar

Haha, men vi fick in mer än tre skott på mål, nu får jag känna mig dum.

Sex raka förluster…

7 skott i sista när man ska jaga! Spelarna måste ju ha tappat allt mot Blomman!
Finns inget annat!

2 gillningar

Går inte Blomman upp till Björn ikväll och ber om hjälp så är han inte värd vatten.

3 gillningar

Tro inte HV kommer komma tillbaka till toppen av SHL på minst 25år. Egentligen tror jag det är kört. Identiteten har tappats totalt och vi har inga spelare att bygga runt längre.

1 gillning

Samma visa varje gång Blomman.
Du håller inte för SHL just nu. Inse detta och ta ett break!

2 gillningar

mörker, nattsvart, alla ser problemet alla förrutom hv.

Alla såg hv hade för dålig centersida, va gör man ingenting.

Alla såg hv målvakter var svag, vad gör man ingenting. Varför ska vi vara förvånade? De slutar exakt så som de ska. Hv är inget hockeylag, de är ett lag fullt med folk som tjänar bra men behöver inte anstränga sig eller prestera. patetiskt