Grattis domaren. Idiotjävel.
Domarn avgör tillsammans med för kvällen ett värdelöst HV matchen, jag vill spy.
Hur många namn krävs det för att få Sören Persson uppsagd? (Obs ingen sarkasm eller skämt). Han ska ju stå i centrum hela jävla tiden
Måste fan säga att det var länge sen man såg domarna så här kassa, dem som avgjorde matchen tyvärr.
Nä inte om man spelar såhär. Märkligt hur man kan vara såhär ojämna?
Utklassning av ett riktigt dåligt spelande Växjö
Se
Herre min skapare. Snacka om att ge bort 3 viktiga poäng. Att det ens få hända på denna nivån.
Ja alltså domaren gör ju sitt till, men HVs förlorarmentalitet skojar man fan inte bort! De gör allt dom kan för att förlora på egen hand. Att domaren hjälper till är väl bara att betrakta som en ren bonus!
Snart kommer billig kompensationsutvisning för att snygga till siffrorna
Kan din mormor ta över som domare?
Haha…är det ngn som tror vi når kvarten?
Man orkar/vill inte göra jobbet som krävs det är uppenbart. Och jag personligen tror det är ledarskapsproblen i hv. Spelartrupp och ledarna är inte överens om spelidén. Därför gör man inte de jobb som krävs och nu känns det som de bara spelar av säsongen o se hur de går. Går de bra så jobbar de men vid motgång lägger sig de ner och dör.
Nä Filip Sandberg platsar ju inte i detta laget… ![]()
Domarna är så jävla dåliga. Dock så har det ju inte gjort någon skillnad ikväll då vi är lika usla. Och där gör Kinnvall självmål. suck Allt är skit! ![]()
Nog att Sören Persson är dålig, det visste man sen innan.
Men det finns några som är ännu sämre på isen! Det står Hv71 på tröjan.
Åka runt och gnälla på domarna när man kan lägga den energin på att fläska på Växjö och trycka mot mål!
Detta måste vara säsongens sämsta match! Inte en enda spelare får godkänt! Skäms på er tamejfan!!!
Haha…är det ngn som tror vi når kvarten?
Hoppas nästan de ryker i åttondel elr tillochmed missar åttondel för göra så styrelsen är tvungna att agera…
Bra nivå på Växjö Lakers twitterkonto
”VLH-HV71 4-1 (39:05) Lias Andersson åker runt o söker bråk efter avblåsning! Crosscheckar Rahimi i ryggen efter avblåsning!”
Sen tycker jag Önerud ska bänka sig själv, när det blåser så ska kaptenen stå stadigt, totalt osynlig.
Tur i oturen att man går igång på “Sweet Caroline” ![]()
Nä Filip Sandberg platsar ju inte i detta laget…
Ja, då är det illa …