Tja, Engsunds reaktion säger väl egentligen allt. Vi har hittat ELEFANTEN i rummet. Dra!
Lycka till bois jag ska dra till Luleå!
Det lät lite som att han inte följer med hem ikväll va?
Det jävla flinet….
Usch. Kniper i magen när jag ser den intervjun.
17 sekunder lång och det mest intressanta är tre sekunders tystnad.
Han lär vara på väg bort.
Sopan är på väg att åka ur SHL för andra gången på raken och svarar på det sättet med ett flin på läpparna.
Lämna den här föreningen nu, din jävla pajas!
Lägger ingen vikt alls vid flinet.
Det där är en nervös reaktion när man blir ställd och inte vet helt vad man ska svara.
Många som reagerar precis så.
Bättre sätta han i frysboxen än skicka han dit han vill
Frågan bör ställas till Blomman.
Hur tänker du att du konsekvent ger en spelare som vill till en annan klubb chansen?
Hur kommer det sig att han fortfarande är assisterande kapten?
Blomman kunde ha markerat redan för ett par månader sedan. Men Blomman kör på som vanligt.
Blir bara förbannad när jag ser Engsund stå å flina i TV, en assisterande som uppträder som en pajas.
Vad f**n håller AB och BL på med???
Hur kan de ens fundera på att låta Engsund ha ett A? Är f**n inte Engsunds fel att våra inkompetenta ledare inte plockar av honom A!
Kan de två, AB/BL, göra någonting rätt någon gång? De är ju urkassa på riktigt. Engsund borde blivit av med A för länge sedan.
Bedrövligt gjort även det. Går inte att försvara eller att förklara ens av de största AB/BL vurmarna.
Nu börjar ju AB snacka kval i alla fall. ”Längre fram finns nåt man inte vill spela men som många har erfarenhet av” eller vad han sa.
Känns som att Luoto hade passat bättre i första kedjan än Lenc. Har bättre kemi mee framförallt Borgy.
Louto - Borgy - Ang
Lenc - OFM - AP
Fick hälla upp en irländsk kaffe efter den intervjun
Nu jädrar kör vi!
Hade ju varit skillnad om han hade varit en av de bästa spelarna men så har han ju inte spelat.
Slutat lyssna. Hör bara BLA BLA BLA BLA ARMEN
Är nog egentligen mer irriterad på reportrar som ställer dessa frågor i denna känsliga position vi är i bara för att mjölka.
Enig.
Och vad som händer om Borgis och Ang byter plats det får vi aldrig veta.
Synd.
Ähh, han gör sitt jobb.
Det enda halmstrået som jag ser det är att göra en Malmö för två år sedan. Inse faktum, hitta ett fungerande spelsystem, och sedermera kör över de laget som kommer möta oss där tankarna fortfarande är på att komma över strecket.