Sjöholm vill inte intervjuas…konstigt…
Borde bänkas.
Sjöholm har mycket i sig och stor uppsida är min känsla. Dock är han ung och tyvärr känns det inte alls som att man jobbar med honom för att utveckla hans spel åt rätt håll, istället slänger man in honom i en roll som han inte behärskar och låter honom dessutom mala en massa istid.
Jag tycker någon annar bör ta ut lineupen, ropa in någon från +j20 eller j18 staben o låt dem ta ut en lineup, eller varför inte ngn från hc dalen…
Men plocka brännan till mikrofonen. Alltid kul att höra hans analyser
Man kan inte vinna matcher om man inte kan göra mål.
Tror det är kört - det blir kval .
0 ryggrad. Ytterligare ett bevis på att han borde spela i Grästorp.
Johan Lindbom begriper inte ens det. Makabert.
Nä dra åt helsike vilken kalldusch. Jag får hämta en talisker
Hur många matcher har du sett med honom? Fem?
Hopp då blir det som vanligt en hårtork i paus, lite uppryckning i andra, men sen något slarv o så är vi tillbaka på ruta 1 igen
Man får ju inte direkt nån skön känsla när man ser HV-spelarna agera (eller vad man nu ska kalla det). Ingen tror ju på vad de håller på med. Alla gör fel i det avgörande momentet, oavsett om det är ett skott, en dragning, en passning eller vad som.
Noll självförtroende på enskilda. Noll självförtroende som grupp. Ingen tillit till varandra, eller system.
Hur ska detta sluta? Hur ska detta kunna lösa sig? Kvalet är klart. Men kommer ens det att lösa sig?
Sätter min tilltro till andra perioden. Bara ett mål upp och Timrå ser inte omöjliga ut idag. Synd bara att vi vägrar ta vara på våra chanser.
Spelet som är på plan är tvärtom mot vad Lindbom säger.
Han måste ändra vad han säger.
Jag ser inget i laget som tyder på desperation och jävlar anamma. Ett (!) skott på mål efter typ 12 min på hemmaplan mot ett lag som saknar tre ordinarie backar. Sjöholm- vet inte riktigt vad jag ska säga. Fortfarande ung och är bra fysiskt men spelar för svårt, får inte igenom skott och är en fullständig säkerhetsrisk när han ska transportera puck. Sissons ser ut att vara exakt den typen av back vi inte behövde. Rent ut sagt bedrövlig i positionsspelet i egen zon och jag har inte sett några offensiva tendenser.
Hv var bättre i första, borde ledat med nåt mål, men vi är ineffektiva igen.
Timrå är ju inte på något sätt bra, problemet är att de möter ett HV som spelar med huvudet under armen. Vinner vi inte ikväll så är vi nog värda kvalet mot Oskarshamn
Både MoDo och Malmö ligger under. Gör mål och vinn nu HV!
HV är för veka psykiskt, de blir rädda att missa när de får målchanser
De kommer inte kunna vinna ett kval.
Allsvenskan blir det.
Försvarsspelet ser ju fan sämre ut än nånsin. Helt otroligt. Sjöholm får aldrig bete sig sådär som sista man på blå. Nattsvart just nu.
#LindbomOut
#KenthOut
Ikväll måste det ske.
Dessa 2 är ett blysänke i föreningen som drar med sig hela skiten ner i djupet.
Helvete. Avgå!!!