Under armen är för snällt sagt.
Såvida Foppa faktiskt inte är skadad, vilket jag förutsätter att han inte är då han är med i laguppställningen (annars lirar man en junior), så ser jag ingen anledning till varför man inte ska ge han ett par byten. Det kan knappast bli sämre än vad det är just nu. In med en hungrig Foppa, låt han lira lite 5v5 och sen låt han få Tedens plats i PP (fast stå på andra sidan). Våga ge spelarna chansen istället för att lira samma gamla tradiga. Förvånar mig inte om Lindbäck finns med i PP-uppställningen istället för Foppa.
Ett skott PÅ mål ja. Desto fler utanför. Det saknades inte lägen eller försök, men siktet var helt åt skogen.
Dahlén verkar ha utgått får Timrå. Ingen dussinlirare direkt.
Ingen Dahlen och 3 ordinarie backar borta, VINN nu!
Nu kör vi. All in nu då för helvete. Släpp bromsarna.
Timrå kan väl få låna Foppa så han iallafall kan få lite istid. Då stänker han nog in en också.
83 procent på ortio. Som vanligt.
JAAAAAA
Där tror jag att jag vände angående Kaski. Sjöholm vill ha en fistbump av han på bänken och han blir helt ignorerad. Det där är fan bara dåligt. Det är Sjöholms fel att vi ligger under men det lär knappast hjälpa han att man trycker ner han sådär. Skärpning för fan och lyft varandra istället.
Braaaaaaaaaaa
LILLFISKEN
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Älska Danmark.
FIIIIIIIIISSSSSKKKKK
Moelgaard är för bra för HV egentligen
FISKEN
Fyfan vad fint det är
Jaaaäaaaaaaaaaaa¡!!!
Tacka gudarna för Fisken!!
Fisken, med matchens enda mål för HV! <3