Omgång 44: HV71 - Timrå IK

Just nu får jag Murray-vibbar. En rätt medioker back.
Men kanske inte så konstigt med tanke på var han huserat de tre senaste åren.

1 gillning

Sissons debut är ju som ett skämt. Dräller, ramlar och undantagslöst i fel position.

2 gillningar

Sissons skulle vara en rörlig back…han ser ut som Mikko Luoma efter en semeltävling

3 gillningar

Får tyvärr samma känsla, ibland är fjärde inne i slutet på matcherna också, helt bakåtvänt.

1 gillning

timrå går bara så mycke de måste, de sparar energi till viktigare matcher, hv ser helt slutkörda ut…

1 gillning

När konkurrenterna ligger under så gör vi det med. Så otroligt dålig killerinstinkt i detta pisslag.

1 gillning

Varför har jag detta självskadebeteende??
Match efter Match sitter jag och utsätter mig för detta.
Man borde ju kunna göra något roligare ,som att lyssna på Kristina Lugns podd :slight_smile:

1 gillning

Sissons är ju direkt dålig. Inte bättre än Malaahti i defensiven. Förmodligen inte i offensiven heller.

3 gillningar

Haha :joy:. HV vänder! Hansson har med sig Tikka! Snacka om sylvasst

1 gillning

PUCKAR PÅ MÅL.

Jag avskyr vårt spel. Vi spelar som förlorare och förtjänar att ligga under. Igen.

ALLA andra resultat går vår väg. Skulle vara så oerhört skönt att vinna.

Stundtals har vi bra press men samtidigt slarvar vi så sjukt mycket. I valet att göra ett enkelt pass eller en skitsvår och farlig pass väljer vi alltid det sista.

1 gillning

Det är så jävla uselt

Finns inga vinnarskallar i detta gäng

SÄMST!

Murray hade iallafall ligans bästa svall. Sissons har inte så mycket att konkurrera med

Rögle Malmö och Modo ligger under, givetvis kan inte HV ta tillvara på detta mot ett halvt Timrå

1 gillning

kan ju inte heller vara enkelt att spela ett försvarsspel som hv med noll riktlinjer, han måste vara totalt i chock

Om spelidén är att få ner pucken i ett hörn så utför vi det galant…

2 gillningar

Fan vad skönt det vore med en vinst ikväll när de andra resultaten går med oss också.
Visa lite desperation, tack. Vill se en riktig håll käften-period i tredje.

Tänk vilken mardröm.

Du kommer i kontring, ni är 2 mot 1 och du ser i ögonvrån att det är Tikka du har med dig.
Alla, exakt alla alternativ är bättre än att ge honom pucken för det är en garanti på att han klantar till det.

3 gillningar