Just nu får jag Murray-vibbar. En rätt medioker back.
Men kanske inte så konstigt med tanke på var han huserat de tre senaste åren.
Sissons debut är ju som ett skämt. Dräller, ramlar och undantagslöst i fel position.
Sissons skulle vara en rörlig back…han ser ut som Mikko Luoma efter en semeltävling
Får tyvärr samma känsla, ibland är fjärde inne i slutet på matcherna också, helt bakåtvänt.
timrå går bara så mycke de måste, de sparar energi till viktigare matcher, hv ser helt slutkörda ut…
När konkurrenterna ligger under så gör vi det med. Så otroligt dålig killerinstinkt i detta pisslag.
Varför har jag detta självskadebeteende??
Match efter Match sitter jag och utsätter mig för detta.
Man borde ju kunna göra något roligare ,som att lyssna på Kristina Lugns podd
Sissons är ju direkt dålig. Inte bättre än Malaahti i defensiven. Förmodligen inte i offensiven heller.
Haha . HV vänder! Hansson har med sig Tikka! Snacka om sylvasst
PUCKAR PÅ MÅL.
Jag avskyr vårt spel. Vi spelar som förlorare och förtjänar att ligga under. Igen.
ALLA andra resultat går vår väg. Skulle vara så oerhört skönt att vinna.
Stundtals har vi bra press men samtidigt slarvar vi så sjukt mycket. I valet att göra ett enkelt pass eller en skitsvår och farlig pass väljer vi alltid det sista.
Det är så jävla uselt
Finns inga vinnarskallar i detta gäng
SÄMST!
Murray hade iallafall ligans bästa svall. Sissons har inte så mycket att konkurrera med
Rögle Malmö och Modo ligger under, givetvis kan inte HV ta tillvara på detta mot ett halvt Timrå
kan ju inte heller vara enkelt att spela ett försvarsspel som hv med noll riktlinjer, han måste vara totalt i chock
Om spelidén är att få ner pucken i ett hörn så utför vi det galant…
Fan vad skönt det vore med en vinst ikväll när de andra resultaten går med oss också.
Visa lite desperation, tack. Vill se en riktig håll käften-period i tredje.
Tänk vilken mardröm.
Du kommer i kontring, ni är 2 mot 1 och du ser i ögonvrån att det är Tikka du har med dig.
Alla, exakt alla alternativ är bättre än att ge honom pucken för det är en garanti på att han klantar till det.