Man kan tycka det, sen matchar han som han gör och ställer Ortio i mål…det är ju inte så att han rätar ut några frågetecken direkt.
Jag håller med Lindbom, vi är det bättre laget, men vi är alldeles för innefektiva. Sen tycker jag inte vi fick till den där pushen i tredje dock.
Med Dichow i mål idag tror jag vi tagit poäng.
Det är? Vad är det för något? Ja ni jag vet faktiskt inte. Känner mig som spelarnas blickar.
Rögle torskar i o.t. Klen tröst.
Klen tröst är också att alla resultat var med oss ikväll men hjälper ju inte om vi inte gör det vi ska själva
Så är det.
Men inför kvalet måste vi ju göra något. Även om alla vet, och framförallt ser hur jävla dåliga vi är så kan det ju vara bra att laget har en annan känsla. Så länge den känslan inte övergår i en “vi behöver bara ställa ut skridskorna mot Oskarshamn”-känsla förstås…
Jag tycker att det inte är kattskit i alla aspekter denna match, men tyvärr hittar man återigen sätt att förlora på. Det finns ingen edge. Ofattbart att Lindbom ställer Ortio i mål och låter HH gå före några hungriga juniorer. Ofattbart är också ordet när det kommer till den så kallade coachingen.
Vi behöver sparka Lindbom, Johan och Pelle.
Vi får hoppas Danmark går dåligt och vinner mot dom i sista matchen.
Krävs ju att vi tar en mirakulös seger eller kanske tre innan den matchen.
Hoppet lever😏
Men frågan är om spelarna tror på det.
De måste väl också se och känna att det inte är sant?
Shore, Borgström, Brännström turades om att leka osynliga mannen ikväll, i de viktigaste av matcher så är de otroligt obra.
Ja och det är stenhårt.
som sagt hv är inget lag föär shl
deras inställning är tillhör div 5 i korpen med glada gubbar
Släng upp Persson i båset nästa match, han kan få köra ensam, hade nog inte blivit sämre
Vart ser du de glada gubbarna?
Tycker inte Brännan å Borgy var osynliga. De var bara dåliga. Eller iallfall jävlig ineffektiva.
Jag försvarar inte Lindbom. Att ställa Ortio, att rulla på kedjor när vi jagar mål är hans fel och ingen annans. Han visar kort sammanfattat återigen varför så många av oss ville bli av med honom säsongen 18/19. Han är som det mesta med HV på sin höjd rätt medioker på sitt jobb.
Men jag försöker bara förstå hur han tänker när han gått från “ni är så jävla kassa” till Bagdad Bob.
Sätt Kris Beech som HC nu sista omgångarna.
Assisterande Stefan Örnskog.
Enda gången Hv kan göra mål är om de ligger under , annars får de skrämselhicka och slår den i magplattan på målisen
Och Martin thörnberg
Enig