Omgång 45: HV71 - Frölunda HC

tycker han skötte sig bra förra matchen…

spang!

Varför spelar Petrasek PP? Han är sämst på plan, båda lagen räknade.

Om allt går emot oss kan kaffebönorna från Karlstad bara vara 1 poäng bakom oss inför uppehållet :imp:

Det är en sådan match igen…Trist att det blir mot just Frölunda för då kommer alla självgoda gubbar fram i morgon på jobbet

Kan nog bli han som blir 7 back :exclamation:

Dra nu inte alla över en kam och påstå att en högljudd minoritet återspeglar den generella åsikten på forumet.

Så här stod det 25 oktober 2012 "HVfantastenAB "

För helvete vilken jävla bajs seg match ! Och jag skiter i ER ALLA som hatar mig nu, men för fan, värva en rejäl 2:a målvakt som kan göra en normal sidledsförflyttning. Lamaste jag sett ! Luleå kommer 2 mot 1 och han hinner fan stanna pucken nästan och ändå hinner inte Gunnarsson dit. Nej det håller inte. Det blir förlust ikväll. SOM VANLIGT när dom ställer sopan Gunnarsson. Skicka ner han nånannanstans. Han håller verkligen inte ES klass eller som en andra målis i ett lag som HV71. PINSAMT !!!

Och det var inga lätta han släppte in då
Apropå sågning av Gunnarsson

0-3

Bättre att ladda om inför matchen uppe i Karlstad på lördag istället

Vilket stabilt agerande av M Karlsson :imp: :imp: :imp:

avgå alla… fy fan

Huvudet under armen … totalt pinsam inställning idag på samtliga positioner

Frölunda vinner alla kamper på alla delar av planen… Varför har hv så sjukt låg lägstanivå… Tur de har hyffsat hög högstanivå

Det är en sån inställning som kör ut oss i kvartsfinalen.

Bara att gratulera Frölunda då. Vi kommer bli nollade ikväll och jag tror inte siffrorna kommer stanna på 0-3.

Spelar vi inte bättre i PP framöver så ryker vi i kvarten i år igen.

Utbuade i sin hemmaborg, just nu förstår jag publiken, sämsta backspelet jag sett i år

Nädå Men det jag vill är att dom som är gnällspikar kan vara lite mer nyanserade
Hoppsan nu blev det 0-3 och man kan nog byta kanal Tror det är kört nu.
Och detta var Inte Wesslans fel heller maken till slarvigt spel av HV får man leta efter :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Hmm. HV förlorar just nu ALLA dueller vid sargerna i båda zoner.
Frölunda får fast HV där de vill.

Jobba HÅRDARE så löser det sig!

Ja, men den pajasen har väl ändå skrivit mkt bajs här?

Välkommen Spang, där du bara behöver agera resolut och självsäkert samt träffa mål och du kommer bli lagets bästa back. :unamused:

fan vad dåligt det är just nu.