Omgång 45: HV71 - Frölunda HC

Nåja, man kunde varit Brynäs eller Rögle-supporter…

:laughing: :laughing: :laughing: Det hade inte varit kul.

HJÄLP :exclamation:
Finns det några troende här som kan tillbedja dom HÖGRE makterna om tre snabba i början på tredje :question:

Står Spang på fel sida? verkar som han har klubban mot planket istället för inåt isen.

Det Kunde man väl för fa… INTE vara :smiley:

Vad sa Jämtin? bilden försvann för mig

Han sa att vi var slöa och att det såg ungefär likadant ut i första perren som andra perren, men att det finns fortfarande en chans men det gäller bara att vi blir lite mer hungriga.

Får väl dra de gamla klyschorna: “it ain´t over until the fat lady sings” och “3-0 är det svåraste att leda med”

Har HV gjort 3 mål i sista perren någon hemma match denna säsong?

Matchen mot FBK för tre veckor sedan

Då håller vi tummarna för en repris. :slight_smile:

HV:s försvarspel är under all kritik. Frölundas taktik är låta HV göra allt o hugga direkt på misstag som HV gör och som vanligt när nån har den taktiken mot oss lyckas den. HV är inte dåliga utan de saknar det lilla flytet.

Trist att alla i laget får en svacka samtidigt… Är ju ingen som sticker ut åt det positiva hållet idag.

När jag ändå är inne själv i en negativ spiral:

Har inte HV´s skott blivit sämre sen dom introducerade skills corner???

Har inte sett hela matchen men antar att hela vart lika kass… Har han den okända målvakten i frölunda haft nått att göra över huvudtaget?

1-3

Rhett

jaaa…kom igen nu :exclamation:

Fast en helt underbar pass av Petrasek!!!

Hon håller nog på att harkla sig för att börja sjunga tyvärr

Gör nu nåt så ovanligt som ett PP mål TACK

Aj då En av varje Edit PP iallafall