Käre Gud.
Jag har inte bett om ngt på länge men nu är det dags. Kan du se till att HV gör mål i PP nu. Så kan vi fortsätta diskussionen efter det.
Jag är din ödmjuke tjänare.
Käre Gud.
Jag har inte bett om ngt på länge men nu är det dags. Kan du se till att HV gör mål i PP nu. Så kan vi fortsätta diskussionen efter det.
Jag är din ödmjuke tjänare.
Amen
Det gick sådär va Gud?
Är man förvånad? Med dessa backar så gåendet rakt utför. Kommer bli en jävligt kort kvart-serie återigen.
2-3
JÄMTIN!!
Kan Hjälpa Kan Hjälpa Bed MER Bed MER ![]()
BOMBA ISRAEL ![]()
Starkt att komma tillbaka trots allt ![]()
Kom igen nu!!!
![]()
Tur att man kollat Hjärtat
För fan Jämtin
Löneavdrag!!
Vädå HaHa ![]()
Jag ser inget att skratta åt ![]()
Jag är väldigt förundrad vad M Karlsson ska tillföra i trekronor!!! Maken till lat och nonchalant fy f-n.Luoma är inte bra men vetefan om han inte är bättre för närvarand!!
hv vaknade försent…
Surt sa räven. Med detta PP tar vi inget guld!
Jämtin ser bättre och bättre ut dock.
Jämtin…VAD FAN TÄNKER DU MED???
När ska Hv lära sig att en match spelas i 3 perioder, står som statyer i 50 min, skämmes alla, ingen får godkänt
Helt idiotiskt av Jämtin men samtidigt minst lika idiotiskt av domaren som släpper en solkklar tripping framför Frölundakassen momentet innan.
Men sett till hela matchen var Frölunda bättre. Inget att orda om.
Så går det när det saknas en spelidé som är något mer avancerad än “kör, bara kör” samt att man inte spelar hockey i 60 min. Frölunda vinner rättvist efter att ha spelat den typen av spel som HV inte kan hantera. Så många saker som var så otroligt dåliga idag att det bara är att glömma hela skiten och gå vidare. Finns ingenting att ta med sig från det här.
Och nu väntar FBK borta på lördag. Det blir en viktig match. Då krävs det bra passningsspel, skridskotempo och effektivitet i avsluten. Kort sagt måste det bli tvärtom mot idag.
EDIT: Börjar bli dax för Pettan att sitta på läktaren igen. Makalöst långsam och usel i sitt passningsspel. Bättre med bara 5 backar än att spela en så sjukt dålig back som han.