Omgång 45: HV71 - Örebro HK

Såklart är lauridsen inne på baklängesmålet…

Laudridsen och Ytterell vilket backpar alltså!..

nej det är vi inte. det är jämnt, men marjasin HC har haft de farligare chanserna pga slarv.

Knappast Gunnars fel!

fast det såg ut som gunnar kommunicerade att han gick ut, jag kan ha fel dock.

Det hade varit ett bra backpar…i div 1

tror fan inte motståndarna äns anstränger sig för att skaffa lägen i HV zon. Detta är patetiskt av HV, ne efter denna säsong kräver jag sprotchefer och hela tränar staben att avgå. Deras mål har vart att bli ett stabilt topp 4 lag, vi är mer stabilt bottenlag. Jag vet vi är topp 6 men vi kommer vara i ingenmansland när säsongen är över

Nä, jag tror du har rätt när jag såg reprisen.

Laudridsen och Ytterell som backpar det är gråta och slita sitt hår läge för närvarande.

Ytterell är inne och vips skapas det 4(?) öppna läget bakåt

andra bytet av #10

Örebro klart bättre. Smärtsamt att se…

Att han spelar…

han har rätt karaktär det räcker att vara shl spelare i HV.

Hv har inte den ledning som krävs för att vara en toppklubb i SHL idag, visst köplag hit och köplag dit, man kan inte budgetera sig till framgång. Ibland måste man satsa och de har man inte gjort nångång under denna ledning

Detta laget är inte bra. Inte bra alls.

Varför spelar HV med 7 backar? Är det för att Lillis är snäll och låter alla ska få spela?

Vinner inte en enda närkamp…det backparet kan stå oss dyrt

Yterell har inte rätt karaktär. Jag vet att du skriver det för att förnedra de från i HV som försöker skapa något och använt sig av den formuleringen. Det börjar bli jävligt tröttsamt att lyssna på den typen av hån.

Så har vi spelat under många år, förstår inte alls tanken med det.

hur kan de se ut så här på hemmaplan, vi är ju knappt i anfallszon alls.