Omgång 45: HV71 - Örebro HK

Känns lite som tillbaka till Lindbom, inte alls den intensiteten som man hade när man radade upp segrar. Sen är jag genuint nyfiken på vad Wännström har gjort för ont, för något måste det väl vara? Förstakedjan är sämre med Önerud, Önerud är sämre där och andrakedjan är också sämre sen man flyttade på Önerud, så varför inte låta Wännström ta Thuressons plats och flytta tillbaka Önerud? Men nä, han ska vara 13e eller spela i en checking-line, frågan är som sagt var varför.

Örebro vann skotten med 13-4…13-4.

Håller med

det där var inte så smart

Positiva i första period är Thörnberg gör nått bra byte. Släpper inte in i boxplay.

Onödig utvisning av önerud. Som försvinner helt i 1a kedjan. Bättre flytta önerud till en kedja som passar 3e gubben. Kanske flytta tedenby istället. Han kan köra one man army med bengtsson och Jonsson.

?
[/quote]
?
Bara ett inlägg från en byfåne
[/quote]
det där var inte så smart
[/quote]
Fast han skrev ju att att det är byfånar som klagar på Ytterell och då får jag ta på mig rollen som byfåne. Inget konstigt med det

Tycker Gustafsson har ryckt upp sig jämfört med de senaste matcherna

Det är lugnt, det är bra aktivitet i laget säger Lillis…undrar vilken match han ser.

Lillis tycker Hv spelar bra???

Jag är bara lite tveksam om liknelsen med kedjor passar in på ett hocekylag?

0-1 och perioden är historia. Nu nya tag och dags att vakna!

Utnyttja detta nu. Bra wännström

Bra av wänna.

hyffsat pp. inget bäst, men bättre.

wänna lite långsam… ingen skymning.

vad gör idioten med klubban där upp?

Så plottrigt i PP, går i slowmotion, mer fart och skum målvakten!

Om vi inte gör mål nu, så kommer vi förlora matchen. Självförtroendet är riktigt lågt.

Så jävla dåligt!

HV vågar ju inte ens ta skott, då är det svårt att göra mål.