Tänk om vi inte hade varit så jävla dåliga och kunnat vinna 1 eller 2 av våra få jämna matcher. Då hade det varit ett helt annat läge då vi varit med i tabellen…
Hälsa Thailand, Kina…
Många frågor i afton, gör HV mer än 1 mål? Kan Dichow visa att han ska ha förstaspaden? Hur många mål gör Sylvegårdarna? Kommer Garden vara lika tyst dom vanligt trots ett jättetifo? Hur många gånger kommer Blomman nämna sina nycklar som han ska använda för att rätta till saker och ting? Hur många mål kommer Tikka vara inne på bakåt? Drar Engsund på sig mer än 1 onödig utvisning som kommer leda till mål?
Jag vet inte hur ni känner, men jag röstar för en seger idag.
En period får dom idag.
Stänger av om Sylvegård nätar.
3-1 till HV tippar jag
Jag har velat plocka de där tröjorna ett tag. Tycker de kan få pausa tio år för varje tur till hockeyallsvenskan.
NI kan läsa om matchen nedan och skippa att se på eländet ;
HV kommer att leda med ett mål i början av tredje perioden, men sen byts Tikka-femman in, de är spelsugna, blir kvar på isen lite för länge och PANG - 2-2, spelet vände när alla tre forwards var bakom motståndarmålet, ren otur - Blomman tycker att det ändå bara var ett par meter kvar för Tikka att hamna i rätt position , ingen anledning att ändra på nåt, kanske behöver han mer speltid ?
På slutet med en och en halv minut kvar missar Engsund en resning , 2-3 , och ytterligare en hedersam förlust att lägga till samlingen
När Blomman sammanfattar så tycker han att de spelade bra , bättre lycka nästa gång
Var inte så negativ nu ![]()
Andas i fyrkant. Feel the zen. Andas i pappåse. Jag är inte upprörd. Jag är glad.
Frågan är om man skall försöka sin lördag genom att titta på detta eller göra nåt roligare som att avfrosta frysen till exempel
Jaha då var man tillbaka här.
@TimpanHV71 och @Diabolics har lovat mig fria tyglar, likt det Lindbom fått varje gång han kommer tillbaka…
Mot 3p.
Finns inte några bättre supporters, efter alla år av misär är det fortfarande samma uppslutning kring Smålands enda lag ![]()
Snyggt tifo. Även om fyran missar en del då de envisas med att zooma in
Det är ju tur i oturen att inte TT sitter på läktaren idag om man säger så. Komplicerat tifo!
Är detta HV-lag värd sina fans…njae…
På riktigt. Så. Jävla. Mäktiga. Fans.
IKVÄLL VÄNDER DET!!!
Sanna mina ord.