Omgång 46: Örebro HK - HV71

Allt detta med en utvisning pga nr2 spelar pucken bakom rygg nonchalant istället för att gör det ordentligt

Haha ja jävlar.

HV är mentalt knäckta. Jag kan inte se nån annan förklaring. Ingen lyckas med något. Förutom möjligtvis Ersberg då, som gör tavlor i varenda match han står i nuförtiden.

Modo har 2-0 på Växjö och Frölunda har X, kan såklart vändas i båda matcher. Men när man väl har chansen att ta igen så faller man återigen igenom totalt, vart är moralen? Det här är ju pinsamt, fyfan.

2-0 speglar inte matchbilden. Skillnaden stavas ersberg

Blir ju garanterat Play in och där blir de respass direkt som de ser ut nu

Suck…HV missar öppet mål,Ersberg sover,defensiven är ett skämt och matchen känns redan avgjord.

Kan det inte bli 2 siffrigt så den där duktiga Hult kan ge oss en förklaring till sin småländska snålhet?

Utvisning igen. 3-0 och matchen är redan åt helvete…

Jaha!!! Nu va vi där igen. Målvakten hahaha

Första målet var en tavla…andra tappades markeringen bort helt ju.

Det går bra nu…

Jag mådde bättre under förra säsongen än vad man gör nu

HAHAHAHAHAHAHAAHAHA heja hv. Sååååå bra

Varför är man så satans passiva i fem-mot-fyra? Hade det varit tre-mot-fem hade jag haft mer förståelse.

Ja det är alltid målvakten… :wink: :unamused:

OM hv klarar topp 6 så springer jag naken te stockholm

3-0… Herregud.

Stänger av nu. Finns inte en chans på jorden att HV vänder detta. Stannar jag kommer data ryka ur fönstret. Hörs gubbs.

HV är trots allt inte det enda laget som har varit fullständigt under isen i perioder denna säsong. Men det är ju onekligen taskig tajming på HVs formsvacka. Och svacka känns som ett för svagt ord i sammanhanget. Man är ju snarare i en bottenlös avgrund.

Inte ens 20min spelade och redan 0-3-underläge. Förnedringen fortsätter.