Omgång 46: Örebro HK - HV71

Ersberg. fina 73 %

Kan nog titta på antikrundan kl 20:00 ISTÄLLET :smiling_imp:

Snacka om att skämma ut sig fullständigt…fullständigt

Helt ärligt. Varför ens åka dit med detta laget? Lämna WO å vila upp tjejerna istället.

Allvarligt, var Mackan Nilson en sådan härförare i omklädningsrummet att trupperna blivit helt paralyserade sen han försvann? Verkar inte bättre.

Jag måste säga att jag är oerhört besviken på så många spelare i HV. Spelare man trodde skulle utgöra ryggraden som skulle stå för stabilitet och pålitlighet. Istället är dessa spelare precis tvärtom. Det enda dom kan göra är att slåss och ta idiotutvisningar. Kan inte kanalisera energin i rätt riktning över huvud taget.

Byter kanal.

Vad spelar resultatet för roll i dom andra matcherna i nuläget?
Det viktiga nu är ju att hitta tillbaka till vårat spel och börja vinna matcher igen.
Vi ska va riktigt nöjda om vi behåller en top 4 placering, och vi har ju allt i egna händer

avslutar cmore kontot :frowning:

Starkt, men va fan om man inte gör nåt framåt så blir det pisk likförbannat.
1 Mål på 8 perioder inte mycket att hänga i julgranen :imp:

Sparka tränaren?

Tur att man är glad över andra saker. Ska bli farsa för första ggn… Det här är ju ingen idé att ens titta på längre.

Grattis!

Har inte följt HV särskilt noga men har inte Mattias Tedenby varit en enorm besvikelse?

Just nu är HV sämre än förra säsongen.

TACK!

Grattis Det är större än ALL hockey i världen :smiley: :smiley:

Tyckte jag var negativ när jag tippade 5-1…vi får va glada om det inte blir 2-siffrigt,just nu ser jag tyvärr inget ljus i tunneln. Ledsen att jag är så himla negativ men jag har krav på spelarna på isen. Laine Tedenby Ridderwall mfl…som ska leda vårt lag är som orörliga statyer :frowning:

Sparka tränaren? Ändrar mitt inlägg. Vill notera att ALLA lag som köpt in spets går som värst ångloket!

Några bra chanser i början av perioden, synd att vi var lite mer bestämda och satte dem lägena och fått lite självförtroende. Tyvärr går det åt andra hållet och försvarsspelet är så satans passivt och drar man då på sig en massa skit utvisningar så blir det mål i baken.
Matchen känns ju rätt körd, jag hoppas bara killarna håller huvudena kalla så inte mer onödigt händer.