Omgång 46: Örebro HK - HV71

Det tänker jag inte skriva här för då blir jag avstäng.Men jag som vart med och sponsat hv71 nu i 10år tänkte tacka nej tills denna säsong pga så dåligt förra året,men nu blir det inte en spänn mer från mitt företag då detta inte speglar min syn som sponsor.

Vill höra Andreas. Tar han på denna förlusten också ska han Booooooooort!,

Hahaha…
Jo, nu när du säger det så… :astonished:
8 är loj och är kall, men dålig på att släppa pucken i rätt tid.
Skottet är dock bra.

Ang matchen, HV gör just nu som förra och förrförra säsongen.
Backar hem i knät på egen målvakt istället för att stå upp högt i mittzon.

Lag som Örebro måste ju mötas högt som fan, innan de fått upp farten.
Har HV fått order om annat? Agerar AJ?

Kan tipsa om antikrundan på Svt1 från Jönköping nu i brist på annan underhållning!

Ja f.n i helvete vad denna säsong suger just nu :frowning:

Hade Hv satt sina chanser i första hade det varit en helt annan match. I nuläget så är vi så fysiskt och psykiskt nedkörda att laget inte kan hantera motgång utan att falla ihop som ett korthus.

Bytte över från svt24 och får se Laine dra upp klubban i ansiktit på örebrospelaren vad FAN är det för fel på honom??? bara iditotgrejjor hela tiden bänka honom ihop med tedenby som någon skrev årets floppar!!!

Är det mentalt haveri eller hur kan man förklara tre matcher i rad där allt trillar in bakåt och ingenting framåt.
Ligger det en hund begraven någonstans?

Bra diciplin hv! Bra domarn!!

Tvåsiffrigt? Det är frågan…

Kan nog bli tvåsiffrigt 3 var har dom släppt in nu,det är ju så dåligt så man skrattar åt det då man igentligen borde gråta :frowning:

Mentalt haveri, det känns inte riktigt bra…

Fan… det ser verkligen inte bra ut efter uppehållet.
Under uppehållet hade vi +14 i målskillnad, nu har vi +1… och det på 3 matcher…

Ligger en hel jä.la djurkyrkogård begraven någonstans…

lutar åt 2 siffrigt

Jag vet inte, men fokus finns inte.
Desperation finns inte heller, förrän det är ett fåtal minuter kvar på matcherna.
Farten finns inte. Taktiken finns inte. Glädjen finns inte.
Chanserna finns inte, målen finns inte.

Stjärnorna finns, men syns inte.

Som sagt,går inte bänka de som inte sköter sig,för då blir det ingen kvar…hur kan man dra på sig så förbannat många ONÖDIGA utvisningar? 23 skott 6 mål…

Men varför spelar ahl och Stenlund? dom får ju inte till någon ting absolut 0

Ska jag vara ärlig så trodde jag ALDRIG att HV skulle släppa sin slutspelsplats, men nu finns det ju ingen möjlighet att de klarar sig undan Play-in. Hur i helvete kan allt gå så fel, vid just denna tidpunkten? Hur kan precis varenda spelare hamna i en formsvacka samtidigt? Jag har under denna veckan trott på att det måste bero på sjukdomarna och skadorna som varit men inte ens det funkar längre…

Har sagt att detta scenarion skulle inträffa låååångt tidigare. Vill lugna alla oroliga. Vi har ju Hult och Davidson. Bra? Det barkar ju åt helvete. Är det ingen som inser det. Div 1