Ja snälla slakta oss idag Timrå så ALI kanske fattar läget. Men oavsett om det skulle bli 10-0 så är Anton rätt man. Det har ju Abbott en gång sagt. Undra om Anton varit kvar med Abbott som sportchef.
Här är lineupen så slipper vi frågor. Vad fan håller Fjanton på med egentligen? Insett att han får sparken och försöker förstöra?
Sparken? Hah, vad är det?
Äntligen får Alsing spela till vänster, vad det verkar
Enda sättet att ha en chans att Ang vill vinna kvalet är nog sparka Anton. Tror Anton förstår o tröttnat o gärna blir sparkad ![]()
Har Mr Ang möjligen uttryckt något illa om Blomma?
Sorry, glömde. Vi jobbar inte med sånt här i HV!
Men seriöst, jag tror faktiskt det finns en liten chans att Anton ryker efter matchen.
Omöjligt att svara på
Han vill ha en sliten och halvskadad Ang i superform inför kvalet mot Leksakerna, därför sparas han nu?
Det är dock inte omöjligt att du har rätt och att AB ska “näpsa” Ang genom att inte låta honom spela efter misstagen förra matchen (då kanske han borde bänka Fransson och Rindell också med samma logik ) ![]()
Vad är det för jäkla laguttagning? Skämtar de eller?
Startar med fjärde också. Ska vi tippa 1-0 i första bytet?
Anton har kommit på att fjärde egentligen är förstafemman och att Ang inte längre platsar
Lite reflektioner gällande dagens formationer:
Ang?
Pasic?
Johnsen petad, hade lätt tagit honom över Eriksson och Pasic. Kanske över Lindström T.o.m.
Hatakka-Fransson tror jag kan bli intressant, ger en bra känsla.
Rindell-Alsing tror jag inte alls på.
Borgman-Hansson har ju bevisat att de inte fungerar tillsammans tidigare. Och Hansson-Fransson har varit ganska bra. Anton kanske vet något vi inte vet? Däremot var Borgman-Alsing ännu värre, så det är bra att det paret splittras.
Efter bara 42 omgångar…Anton må vara oerfaren, men han lär sig snabbt!
Anton har en förmåga att visa sig stor och stark mot våra bästa spelare. AP ifjol och nu Ang.
Men mot medelmåttor visar han mjuka handen.
Visar bara att Anton är en urdålig coach som vill statuera exempel mot Övriga att ingen kommer undan medans egentligen alla gör det. Handlar enbart om osäkerhet kring sin roll och är pressad.
Snälla busschaufför! Jag ber dig! Åk ifrån Anton ikväll.
Men snälla jesus vad händer??
Vad i helvete
Vi måste säkerställa att Ang vill lämna klubben inför nästa säsong, vi vill inte ha bra spelare i HV.
Vilken tur att vi behållit de tre små grisarna som med sin kontinuitet och härskartekniker kan fördriva varenda välgörare från klubben. Blomman, Björn och Anna-Lena kastar alltid den första stenen.
Ang som extra forward, fyfan va idiotiskt!! Orkar fan inte med det här. Blomman är…äh usch va dålig coaching. Fyfan.
Äntligen, som vi har väntat att tränarna skall se storheten i vår egna Pasic, nu kommer lyftet och resterande bottenlag kommer att darra och Blomman bryter med HV efter ett monsterkontrakt från NHL.