Det är väl en sak att markera mot Ang, men problemet är att det är Blomman som gör det. En bra coach med meriter kan göra det, men när den sämsta tränaren vi haft bänkar den bästa spelaren vi har…svårt att se att det skapar något annat än (ännu mer) frustration.
Ha ha ha! Tre små grisar ![]()
Det innebär ju att en annan vänsterback, Hatakka eller Fransson, får spela på en ovan högerbacksplats.
Hoppas laget svarar med den sämsta insatsen i HV’s historia.
Det har Le Fleur jobbat ihop till.
Fan lira på 12-2 el nåt
Rekord på G?
Pasic och Lyrenäs ska rädda HV.
Hv trodde på de de hade, de var detta lag som ska rädda klubben.
Pasic och Lyrenäs kanske är bra 1 kedje spelare i div 2…
Det som gör det här ännu sjukare är att Blomman petar Ang till fördel för Pasic? WTF? Ta ut Luoto från frysboxen(Lindström) och låt han ta Angs plats bredvid Rousek. Nej då flyttar han upp Pasic istället. Herregud.
Visst Ang har spelar riktigt dåligt efter uppehållet, men det är helt o hållet Blommans fel. Han har gjort spelarna till zombies och de bryr sig inte ett skit längre. Han har helt o hållet tagit bort all energi ur gruppen så ingen vilja finns kvar, bara uppgivenhet.
Som ett barn, tonåring som testar gränser?
-Kommer jag undan med detta också , ha,ha,ha
Eller:
-Pallar inte, sparka mig snälla så jag får lön ett tag till!
Ända förklaringen är att Anton redan fått sparken och det sista han vill åstadkomma är att skapa kaos på forumet.
Varför? Varför? Varför i helvete ska vi fans lägga dessa pengar på denna misshandlade förening?
Man bevisar ju dag efter dag att man skiter i hur det går för laget ändå.
Hade styrelsen haft mål att ta kliv så hade man fan skickat Anton för över 1 år sedan. Men NEJ! Man gör inte det utan man fortsätter med att sätta laget i skiten och man har noll respekt mot sina medarbetare(hockeyspelare). Man bryr sig varken om deras karriärer eller vilken serie HV71 spelar. Det enda de bryr sig om är Anton Blomqvist. Fatta hur jävla sjuk denna klubb mår.
Varför ska vi bry oss ställer jag frågan till styrelsen? Men gör det här för risken är ju bara att man blir polisanmäld om man frågar vid kontakt.
Äter 71 dumstrutar om Pašić’s leading lina leder HV till seger och Blomman hyllas som ett Geni efter matchen.
Ang 13:e och Pasic i första. Pasic har åkt omkring 46 matcher och visat dålig attityd och ännu sämre spel. Ang har inte varit bra de senaste matcherna men kom igen, han är en offensiv toppspelare i SHL och bänkas?! Bänkas till förmån för en kille som inte har visat att han ens platsar i SHL denna säsong. Sen har vi Johnsen som inte heller har gjort någon succé men som ändå har en offensiv i sig.
Behandlingen av Ang är precis så som AP behandlades och ytterligare ett bevis för att Anton inte klarar av stjärnspelare.
För första gången i mitt liv hoppas jag på en riktigt förnedrande storförlust idag. En sådan förlust som inte gör det möjligt för Anton att få vara kvar.
Jag har svårt att svälja petningen av Ang på detta sätt till förmån för precis alla.
JA! Ang var inte bra mot Djurgården men för helvete då borde ju väldigt många fler upp på skampålen. Hansson har inte varit klockren exempelvis men nejdå.
Ang är den enda spelaren som kan bryta mönster i hela laget och göra oväntade saker. Hade hellre sett att han fått fritt fram att göra vafan han vill och man dedikerat en halvdan spelare som Lindström att ha som enda uppgift att städa bakom Ang men vad vet jag…
Men jag väljer glädjen. Pasic gör hattrick och vi vinner med 0-17, minns vart ni läste det först.
Drömscenario 3-0 efter 5 minuter.
Kan Anton sparkas under matchen? Periodpaus?
Och jag vädrar
-en av samma anledning
Det är dessa ingresser som är det enda man kan längta efter numera på matchdagar ![]()
Tusen tack Mr D
Olika världar vi lever i. Reporter frågar Lasu i Frölunda hur de kan vara så under isen nu jämfört med i höstas.
Varför ställer ingen fråga hur Hv kan vara så jävla dåliga hela tiden?
Inte ens reportrar och journalister bryr sig om HV71 längre. De har insett att Hv är körda.
Jag ger Ang min banan redan nu.
Drömscenario 4-0 noll till Timrå efter period 1. Blomman slänger in Ang i andra perioden som gör mål i sitt första byte. Ang spänner ögonen i Blomman. HV förlorar matchen med 7-1. Någon i styrelsen vaknar och Blomman får sparken imorgon.
Tror iallafall Hatakka klarar det bättre