Omgång 47: Färjestad BK - HV71

Nu centrar Bengan det som ska vara våran 1a kedja. Inget ont om honom, har massa fina egenskaper men vad säger det om Hults förmåga att värva klasspelare?!
Där kom 2an med. Fantastiskt.

Släng ut PW GENAST :exclamation: :exclamation:

Blir inte ens upprörd längre. HV har gett upp för längesen. Förtjänar inte tröjorna på kroppen. Och mitt intresse blir därefter. Jag drar till Ica maxi och kollar bokrean istället.

Nej, PW är inte inne i zonen…

Jasså detta är sämre än sämst idag!
Urdåliga passningar, skitdåligt försvar obefintligt anfallsspel och ett målvaktspel som inte rosar marknaden!

Nu bjussar vi på frilägen me, ska detta aldrig ta slut???

Hv jagar topp 6, då får det inte se ut så här…vi förnedras av träsko. Ngn som har sett HVs spelidé, den har varit spårlöst försvunnen i ca 50 matcher. Laget tror ju själva inte på vad de gör.

Säsongen är över, så tydligt man inte orkar kämpa för slutspel iår. Hela ledningen och laget är tillbaka där man var när man sparkade Dahlén. Man är självgoda och kan ej inse man gör fel.

Har han varit det nån gång :question:

Ta timeout innan 3an kommer…snälla.

PW och det defensiva spelet i all ära. Men Wännström har på 21 matcher gjort 4e mest mål av alla i laget. Vilken sanslöst underbetyg till övriga laget.
Edit livsviktig match och Pilut ger bort ett mål. Som grädden på moset ger Zanetti bort ett mål genom en slarvig rensning. Fan känns inte bra detta.

FBK mot ett jävla korplag… Så ser det ut

Säsongen är så gott som över. Topp 6 är utom räckhåll när spelet inte förbättrats alls sen omgång ett. Tror tyvärr att det är dags att börja ladda för nästa säsong redan nu. HV verkar ha gett upp.

Nu får de fan hända nät Lindbom!!! Ta timeout!!! GÖR NÅT!!! De får fan inte de ut såhär.
Fast hv är nog nöjda! Tidig semester i år. Måste ju ta igen all förlorad semestertid IOM guldet förra säsongen!

Två frågor skulle jag vilja ställa.

En till Hult. Om han är nöjd med lagbygget denna säsong!
En till Lindbom. Hur tänker du?

Om de är nån utav er på forumet som ser nån som helst vilja i detta lag så säg till. Den finns inte.

Så oerhört jävla besviken!!

Nær vi behøver det som mest, spelar vi som sæmst.

PW du hade tagit båda om du placerat dig som en normal målvakt.

Så jävla förbannad just nu! Va fan är det med dom?? Nedtränade ???

Fick precis på matchen efter oväntat svårlagda barn ikväll… Va händer??? 2-0?? :frowning:

Lindbom är säkert nöjd för så här vill han vi skall spela tydligen.

PW i all ära, men det finns ju inte en enda back som är intresserad av att hjälpa honom. Det är ju motorväg rakt igenom HVs zon hela vägen ner i ansiktet på PW.

Som jag sa efter malmömatchen: jag har svårt att se HV ta en enda seger till denna säsong. Men allt kan ju hända…

Hahaha snarare inte tränade alls!!

Orkar inte ens vara förbannad… Ger upp…