Omgång 47: HV71 - Djurgårdens IF

”Vi tror starkt på gruppen, ingen förstärkning behövs”

Om Hulth är kvar kan jag sätta min vänstra kula på att Ytterell skriver nytt kontrakt.

Vi har en helt jävla värdelös sportchef, jag är så förbannad.

Hahaha 0-3, varför lämnar ni inte bara WO och letar Pokemon istället, för hockey kan ni inte spela.

Ta bort Gunnar för helvete!?

Ren och skär förnedring!!
Återigen ingen time out! Hv har gett upp!!!

Vill inte se Hult nästa säsong! Han är ansvarig för detta!!

Nej men det här är ett bra och vettigt spelsystem som Hult vill ha och värvar spelare för…

Skeppa honom nu så att någon ny kan komma och rensa upp.

Jag längtar redan till nästa säsong , för nu stängde jag av matchen iaf … Jävlar skit rent ut sagt

Tack o hej! Ses nästa säsong. Orkar inte mer.

nä nu skiter jag i detta

hej då fy fan va man skäms som HV supporter.
HVS LEDNINGS PISSAR PÅ HAV FANSEN: Inte fan bryr de sig om de sportsliga när man ser detta. Som sagt med denna mentalitet som hvs ledning framför o promotar kommer vi aldrig kunna få spelare som vill frammåt, detta är bekväma föreningen där man få vara hur dålig som hälst utan att få skit för de.

AVGÅ LEDNINGEN

Hult är högst ansvarig för detta JÄVLA skitlag.

Hult borde nog egentligen fått gå efter föregående säsong redan. Om Ytterell får förlängt då slutar jag kolla på hockey och börjar med virkning eller dylikt i stället. Skämt o sido Hult bör få gå helt klart.
Måste nog dessvärre till att vända nya stenar igen suck. Nu är säsongen rejält i gungning ser nattsvart ut.

14min och hoppet är redan borta. Herregud vad jobbigt och se på.

Snart silly…

Återigen jag säger hejdå Hult säg upp dig redan nu så man kan börja få hopp inför framtiden

skall nog se Hult får garanterat ett nytt kontrakt, denna hockey är hv hockey. Om de hade varit annorlunda hade ledningen agerat men de har inte gjort ett jävla piss, så slutsatsen är att hv ledning måste vara nöjde med den hockey man spelar

Tydligt att Gunnarsson redan är i KHL rent mentalt. Plocka hem Åhman, låt han och Felix dela på resten av matcherna.

Inga kontrakt ska förnyas inför nästa sässe, Lehtonen vill ändå inte vara kvar.

Hult, Agne, Lillis, 2x Rahm och ett gäng gällande spelaravtal måste brytas.
Aldrig sett ett mer viljelöst HV71.

Längtar man verkligen till Silly season? Jag längtar inte om Hult är kvar!
Då finns risk att man spelar om överlevnad i SHL nästa säsong!

Förväntar mig att Hult lämnar allt som har med hockey att göra imorgon, sen kan han förklara varför han inte förstärkt detta lag när det behövdes i höstas.

Halva Kinnarps arena buar, borde vara 90 %.

Bland det mest märkliga var också att man sa att man kollade på Malte som förstärkning under vinterförnstret. MAN TRODDE ALLTSÅ ATT BACKSIDAN VAR TILLRÄCKLIGT BRA!!!

Hejdå Hult.

Fanns ju ingen spelare med karaktär där ute… vafan visar våra spelare?

Lär inte hända. När revolt skedde sist var det vi fans som drog igång det. Lär behöva vara samma sak nu om något ska hända.