Omgång 47: HV71 - Djurgårdens IF

Hulth har inte kompetensen, därför ingen förstärkning.
Han fick ju tjänsten som gammal spelare, som många andra i föreningen
Ifk Kompis.

Bye bye Hult!

Slår på teven och ser att det står 3-0, vad fan är det som händer?!

Och vad visar coacherna när man inte tar en time out när man är fullständigt utspelade och får 0-2 i röven!
Sen kommer 0-3 av bara farten!

Men mysigt har man säkert i fikarummet! Vart är kraven, vart finns viljan? Bänka spelare och släng in junisar som skulle slita häcken av sig för att få äran att bära en a lagströja!

I HV händer ingenting allt är som vanligt :unamused: :angry:

hv spelar hv hockey när den är sdom bäst

HULT AVGÅ OM DU HAR NÅN HEDER I KROPPEN

Fbk lärde sig den läxan å ligger i topp, HV är en kompisförening, där alla får vara med…

Alltså. Sett knappt fem minuter av första, jag och jag tror jag har sett klart. Detta är inte värdigt min lördagskväll…

Skulle nog behöva ha Andreas Johansson igen som kan ställa lite krav och inte vill ha det myspys hela tiden i fikarummet.

Bara bänka de som inte vill förlänga och låt junisar spela nu.
De som inte vill förlänga har antagligen redan klart med annat lag och troligtvis har man redan lämnat Hv mentalt!

Detta får ju andra chansen-melodifestivalen att framstå som jättespännande jämfört med kvällens match!

Lehtonen är en klassback. Nils Andersson håller bra klass. Berglund är OK. Men resten av backarna hade varit utfyllnad i de flesta årgångarna av Hv.

Just nu är vi t.o.m sämre än när Lindblom styrde rodret, hoppas verkligen vi kan vända på detta för laget har tidigare visat att det finns kvalité men ingen visar någon vilja och ser ut som yra höns på isen, otroligt frustrerande att se på :imp:

Nu är det bara att vänta på intervjun med Lillis, som säger att spelet ser bra ut och att han inte är orolig.

Kan man inte spela hockey så får man hitta på nåt annat för att ändå vinna matcherna.

Förfan HV. Sluta spela er jävla sosse-hockey nu.

Testa att utmana domarn lite. Spela lite hårdare och fulare.
Att ni förlorar matchen pga det gör inget. Ni förlorar ju ändå.

Ja då är han f-n värre än Bagdad Bob… :frowning:

Kollapsen är total. Haveriet är totalt. Är man på botten nu? Hoppas verkligen det, för då kan det bara vända uppåt.

Det är okej att förlora matcher men när man gör det för att man glider runt och ger 75% så är det att spotta på klubbmärket och på oss fans. Är så jävla förbannad på årets uppsättning av HV, detta är helt jävla oacceptabelt

Skulle vara så gött om vi nästa vecka kunde göra klart med en sportchef.
Låt denba hitta en ny tränare snabbt, och tillsammans leta spelare till nästa säsong.

Spela juniorer så mycket det går, vi kan väl inte hamna i negativt kval va!?

Davidsson?, hmm jag vet inte vad han ska göra i föreningen.
Han är ju ett bra namn att ha utåt, scout?, en resande sådan menar jag då.

Gunnar 70 %…

Rent teoretiskt kan vi hamna i negativt kval…