Omgång 47: HV71 - Djurgårdens IF

Davidsson måste få ta över som sportchef nu!
Han visar fortfarande känslor när man förlorar, jag vet!

Hult däremot som tycker man ska ha 4 kedjor utan spets måste bort!
Davidsson tycker annat, jag vet!

Fast det är klart, vilken av våra duktiga juniorer vill gå från ett vinnande lag till detta trötta menlösa lag?

Va gjorde Berglund på 3 dje målet? Gled efter och lät Strandberg skrinna iväg. Fart på grillarna fanns inte.
Tacka vet jag tjejerna på skidor, enda glädjeämnet de sista veckorna. HV är deprimerande.

På senare tid så händer det ju att lagen i SHL vinner eller förlorar flera matcher i rad så jag tror man ska ha det i åtanke. Även t.ex. Linköpings och Frölunda har drabbats av det.

Men jag tycker att man måste se över sitt spel och börja spela säkrare framför eget mål.

Just nu känns det som man inte om värderar läget utan kör på utan att ta timeout etc.

Djurgården städar nog av detta ganska lätt.

Ja det blir nog inga problem.

Fast Davidsson är ju enligt föreningen med och styr och ställer gällande truppbygget.
Bättre om han, precis som ngn annan skrev jobbade som scout isf.
Hela föreningen måste förstå att det kan vara ok att göra en ±0 sässe ibland för att satsa ordentligt.
Sportchef och tränare måste tillkomma utifrån, jag vill inte se ngn med ngn som helst koppling till föreningen på ngn sådan position, såvida inte ngn heter Fredrik Stillman.

jo men att hav har konstanst gjort de i början och nu bara 10 matcher i mitten då man toppade av nån oförklarlig anledning

Berglund har ingen stor kväll idag alltså.

En hundring till den som vågar sig in framför mål.

Tycker inte han varit bra efter sin skada

Vilken kämpar insatts. Man försöker verkligen vända detta… Suck alltså

Nej, mentalt är man redan på golfbanan…

Ironi? Jag ser endast knapp puckkontroll i hörnen.

Vi spelar nån slags alibi-hockey.

Hv tycker det är obehagligt när matchtröjorna blir svettiga så de vill till varje pris undvika det…

Parodi. Jag slutar kolla nu, går och dricker öl med en polare. God natt vänner

Kors i taket…ett snyggt anfall

Natti…

Så lätt kan det vara.

Repetera.
Repetera.
Repetera.

Kan ngn gömma Ytterdrälls skrillor, snälla.