Hur? Skall vi ställa en som kan lira, av få, vid sidan?
Vi har 9-8 i skott
hurra
Hårdaste straffet är extra istid, ingen som vill förnedra sig och synas därute.
Kanske vi vinner något ikväll
I HA vill jag se träff och Pettersson högt upp i laget. Ser hellre att vi bygger upp en stark grund/stomme än att stressa upp i shl. Nubben måste naturligtvis ut med huvudet före. Sjukt att säga det, men saknar nästan hult.
Haha. De åkte in i varandra och drattade på rumpan.
Bättre att skicka hem Shore till NA än att låta honom spela i en brunkarkedja, det kan lika gärna Stakkestad sköta.
Ruggig obalans i kedjorna ikväll.
Jag vet inte vad det där var men tror Tedenby har för stort inflytande på de andra spelarna haha
Vi har betalt 70 miljoner för ett lag av allsvensk kvalitet, förutom avsluten - de är sämre än div 1
Andra perren nästa, på hemmaplan. Det är väl vår styrka. Det är inte över.
“Den här högintressanta matchen”
Alltså… nja.
Ska L*****m gnälla på domaren nu?
Verkar som jag gjorde rätt i att inte se skiten.
Verkar inte som jag missar något klapp klapp spel ?
Grym period fortsätt såhär grabbar
mot SM-guldet
Såja nu låter du genuin och go
Spelar ingen roll att du lirar om du alltid vänder ner i hörnet. Tror faktiskt en J20 kille skulle bidra mer.
Undrar varför Nubben är kvar trots två totalt katastrofala säsonger.
Vi hade precis två spelare som klappade ihop, tappade puck och föll till isen. Det kanske räknas?
Dags att scouta alla ikos matcher och hitta ett system som vi kan spela ut deras brister på… Och sen sätta en stor jävla betongvägg i målet på träning med några få luckor t.ex. krysset sen ska alla stå o träna på att sätta pucken till det sitter 50 av 50.
Efterlysning1. Någon som sett HV slå mer än 4 passningar som gått fram och inte missat mottagaren?
Efterlysning2. Någon som sett ett försvarsspel från HV?