Stäng av matchen och gör något annat ikväll.
Nej, Så länge det finns en matematisk chans kommer Lindbom jaga skiten ur laget och matcha de viktigaste spelarna så hårt att de är slutkörda eller skadade lagom till kvalet
Så du tycker hv spelar bra? Är du stolt som supporter för hur de ser ut?
Precis, de är ju så kassa att det är häpnadsväckande liksom. Vi har ju ändå Shore, Nardella och OFM liksom, Oskarshamn har ingen bra spelare förutom Karlkvist
Inte helt sant såklart, men den serien ska HV vinna helt enkelt.
Sluta med ditt gnäll nu och vårda språket!
Vi är just nu 9 poäng efter laget framför… Fy fan…
Trodde aldrig jag skulle tänka så här, men jag hoppas faktiskt på förlust idag. Så att de sedan i lugn och ro kan förbereda sig på kval och inte tro på något slags mirakel om att vi ska klara av att komma ikapp något lag. För det gör vi inte även om vi vinner ikväll. Det handlar bara om att vinna 4 matcher mot Oskarshamn. Det är det enda som fokus bör ligga på under resten av säsongen. Inget annat. Alla matcher fram till 15/3 bör spelas med det i åtanke.
Hur du kunde utläsa det ur min kommentar har jag ingen aning om. Tror du skulle må bäst av att strunta i HV ikväll.
Förlåt
Heja HV ni spelar grymt bra
Fortsätt på detta ni är grymma
HV BLÅ NI ÄR BÄST HEJAAAAA
Så trött på o se ett så stelt försvarsspel där det stirras puck och saknas helt någon form av awereness kring vad som händer runt en…
Det handlade väl aldrig om HV spelade bra eller dåligt. Utan mer om ditt sätt att uttrycka dig.
Väntar på en explosion ifrån OS-Centern och publikfavoriten som löser detta. Dags att kliva fram och bidra med… något… för dessa 2.
Vad hände med OSL? Suverän i början av säsongen. Nu är det sånt äckligt alibispel. En riktig förening hade markerat.
Kan ju inte vara kul o spela hv taktik, klart de tröttnar
Båda ser heta ut- kombinerar fina handleder med rappa ben och stenhårt arbete!
Ärligt talat tror jag det är väldigt få individer som skulle skina i detta spelsystem.
Haha skjut mig
Han spelar förmodligen enligt Lindboms instruktioner…
Fy f*n vad tråkigt det är med all statistik så fort det är avblåst. Blir urvattnat.
Det finnas ingen konkurrens i laget så går inte att bänka honom.