Omgång 47: HV71 - MODO

Tycker fan synd om dichow.

4 gillningar

Roligt, hockey är roligt…

Vem är en av backarna dom ska försvara vid 0-1?

Viktor Sjöholm.

Herregud.
Är spelet han levererar denna säsongen det sämsta vi sett en back leverera den tidigt 00-tal? Jag tror det.

Det som är intressant är att Johan Lindbom bara fortsätter att mata istid på honom.
Tack för det.

1 gillning

Torskar vi denna så gäller det att fokusera på kvalet. Då tror jag också man kan slappna av och vinna fler matcher i grundserien än om man tänker att man ska till play-in.

Det är ju inte en chans om man sorterar sina gubbar

Ortio kommer att behöva vara sjukskriven hela nästa säsong. Hoppas Dichow inte också blir utbränd av eländet.
52 omgångar vanmakt + kval.

Som så många gånger tidigare i år.

Man blir trött.

Hyfsat kompetenta hockeyspelare skiter helt i allt vad markeringar heter och mer eller mindre samtliga hamnar på fel sida sina anfallare, märkligt.

Lindbom verkar verkligen inte få spelare att bli bättre.

Och då kanske ha en chans att avsluta som Malmö ifjol. Strategiskt är nog inte en förlust idag så dumt.

1 gillning

70-miljonerslaget :smiley:

Lite så jag tänkte ja.

det är så uselt

Om Malmö och Modo vinner ikväll. Då måste väl även Lindbom och laget inse att det blir kval

1 gillning

Förlåt Sissons att du kom till HV

Ett klassiskt mål i baken. Man tappar släpande gubbe som blir helt omarkerad. Helt jävla sjukt att man för samma fel gång på gång på gång.

Är iofs lika illa att man själv sitter varje match och tror att nu har man löst det…

Totalt utspelade. Hv vinner inga fler matcher i SHL

HV går mot allsvenskan. kommer stanna där flera år

hv riskerar göra som västerås o gå i konkurs ingen vill stötta denna skitförening.

HV gudarna och största hjältarna i hv historia för ner hv i avgrunden och ingen stoppar de. Alla blundar och kollar youtube.

Nä idiot förening skämmas skani göra, ni pissar på jönköping och ni pissar på fansen och kommer undan med detta och få sjukt bra betalt för de. Skrämmande

Att sätta shore med lindbäck är ett jävla hån

Om Blomqvist skrivit på för nästa säsong, undrar hur mycket han ångrar sig just nu

Jag påstår att dom helt klart lagt av och fejsat att det blir kval. Synd om publiken (och oss) förstås…

I allt mörker får vi fan inte glömma att det är IKO vi möter i kvalet.

1 gillning