Omgång 48: HV71 - Djurgården

:laughing:

Skönt att se en hockeyrubrik på Aftonbladet där ordet förnedring förekommer, där HV inte är med i samma mening…!

Där gick Christensen ner. Han fick tydligt ont i första situationen men gick ändå in och tacklade. Bara han inte skadade sig igen :confused: .

Jävla bajs, Christensen skadad… såg ej vad som hände

Jaha, nu fattar jag! Man får inte slå upp klubban i ansiktet, men handskarna går bra! :smiling_imp: (Avd. Trögfattarföreningen)

Hehehe.

Jag har noterat samma trend… ibland har man ju självt stått för 34% av alla inläggen i en matchtråd för att man är så glad… åså finns det ingen att dela glädjen med??? skumt.

Nåväl, hellre det än skiten från förra veckan.

Alla kanske är bannade? :wink:

Christensen tillbaka, blev lite orolig där. Känns nästan han borde lira med gallret när han är såpass känslig (efter operation antar jag).

Skönt att få några PP-mål. Mkt mkt bra. Häng dit trean i tredje och håll nollan!

Skyll inte på mig pausade för att dricka en kopp kaffe som Frugan fixat :smiley:

Skönt att vi leder. Äntligen.

Men spelet har väl inte sett så jättebra ut egentligen? Dessutom på hemmaplan mot seriens formsvagaste lag med massor av skador. Hur som helst tar jag 3p alla dar i veckan hur det än ser ut. Bara bygga vidare.

Snarare är de FÖR-bannade att det går bra för HV. Men frukta icke, det är en hel period kvar som kan skita sig så att de får sitt lystmäte ikväll också.

Annars är det skönt att se en någorlunda stabil 2-0 ledning, speciellt efter en ganska trevande förstaperiod. Två i PP är inte fy skam det heller. Nu vore det skönt att punktera matchen i 5v5 men tre poäng är skönt nog, eller hur?

Hoppas kaffet smakade då :wink:

Kanske inte fullt ut som önskat, men samtidigt så leder vi inte oförskämt heller.

Kanon med en STOR Bit butterkaka :smiley:
Håller Vi detta ska det bli en STOR Dja… Whiskey efter matchen :smiley:

Men är det fel på isen eller? Har aldrig sett så många spelare ramla i en och samma match.

Förstår inte varför man bara kastar upp pucken i mittzon,när man har kontroll på den till DIF spelare
i stället för att passa en medspelare

Tycker att Williamsson allt för ofta bara lägger iväg pucken i egen zon så att den direkt hamnar hos en DIFare. Han måste spela mycket mer distinkt.

YYYYYYYYYEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS :smiley:
Campoli :smiley: