Omgång 48: HV71 - Djurgården

Givetvis. Att få ett slumpmål med sig i en sån här match när självförtroendet är lågt kan vända på steken, dessutom när man spelar bra. I de senaste matcherna har HV spelat rent ut sagt pissdåligt och har egentligen inte förtjänat tur.

Bengtsson GÖTT :smiley:

GÖTT MOS!

BENGAN!

GUD

SKÖNT!

Men blir det mål i röven inom 1min nu så slänger jag ut dator, TV och hela jävla inredningen genom fönstret!

Och så en oturlig utvisning emot direkt…

Så var det de där med att ta utvisning efter att man gjort mål ja, Det borde man ju förstått…

Hahaha, säger detsamma. Känns som om de borde lära sig snart, eller? :laughing:

Hå Hå Ja Ja :imp:

Håller de sig ifrån att släppa in en puck nu så är åtminstone en trend bruten… Men nu så, 4-4! :slight_smile:

Edit Och så tar de bort utvisningen för Djurgården…

Ingen utvisning? CMore har inte heller några bilder att visa, det är ju nästan sorgligt.

Håller med dig Tommy. Sponsrat en hel del genom mitt företag och blev inbjuden till VIP.
Stod ut en period bland slipsdrickarna och gick istället ner till sportsbaren med high five med vakten
och snacka om skilda världar. Har, vad jag vet aldrig gått på en HV-match utan matchdräkt/hood :slight_smile:

Har nog aldrig varit med om att de har ändrat en “för många spelare på plan”-utvisning, men nån gång ska väl vara den första…

Edit Men nu blev det powerplay istället!

Haha :smiley: Har det släppt nu? ^^ Domaren verkar gilla Ridderwall för övrigt…

Yes Yes PP börjar funka nu igen :smiley: :smiley:

Vad härligt att PP verkar vara på väg tillbaka!

Vem har slipat grillorna idag? DIFs materielare?

Fan va FBK ångar på 0-4 mot SAIK efter ETT skott på mål i andra och i BP :exclamation: :exclamation:

Ja. Helt klart är ju att topp 6 blir en utmaning.

Härligt HV!

Intressant att se hur tyst det är på forumet när vi inte ligger under och spelar dåligt. Plastsupportrarna kan väl inte ens tänka positivt…

Forzs HV!