Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Undra hur det känns som FBK-supporter att kolla på den här matchen. Att så tidigt redan veta att matchen är vunnen. Spela av en match i 55 minuter. Lyx.

Sundell-effekten är över tyvärr. Offensiven mäkta med 3 skott.

2 gillningar

Vi var väl inte redo från start. Vi hade ju även 6 raka förluster i början och sen skador på det, det la grunden för denna förlusten så vi måste hitta ett grundspel nu när ödesveckan är här men vi gillar att jaga än att bli jagade.

Fruktansvärda individuella misstag av backarna i de båda målen. Det är riktigt dåligt. Men, men… Tror det kan vara väldigt viktigt om vi helt enkelt blir klara för play-out. Så att man till 100% kan fokusera på att vinna säsongens sista match.

4 gillningar

Ja, jag hoppas också att man åker ut, det här är ovärdigt mot de som spelat i klubben tidigare

Att det ser ut så här IGEN , förra matchen såg hemsk ut och det här är exakt lika dåligt försvarsspel, Alsing inblandad igen

2 gillningar

Vem trodde något annat. Det är ju Antons kompis.

Hoppas hult kan sätta ihop ett bra lag nästa säsong.

Vi blir i alla fall farliga i kvalspelet……..!

Istid:

WIN 5:25
Woods 5:16
Laz 4:51
Eriksson 4:47
Ang 4:47

Alsing toppar hela laget.

5 gillningar

Jag hoppas också vi åker ur. Hela jävla ledningen är antonkramare. Är blomman kvar när vi lirar i HA skiter jag helt å hållet i detta laget.

2 gillningar

Ta in Roger Melin till nästa match o kicka Blomman.

Tänkte att det här är en match jag besparar mig att se och genomlida.

Ett HV som sedan länge bestämt sig för kval och som dessutom av allt att döma ger fullkomligt fan i om dom trillar ur SHL mot träskolaget som inte kan tänka sig något mycket bättre än att slå in de sista spikarna i HVs kista…

Nä, det här må bara kunna sluta med förnedring.

Man är ingen fakir.

Fy fan.

Hade jag haft dessa resultat som tränare så hade jag inte kunna med att stå i båset.

Men Anton verkar inte ha någon självinsikt alls.

Över 100 matcher och han har inte lyckats göra något vettigt. Inget är bra.

2 gillningar

Anton åker efter säsongen sanna mina ord

Vi kommer väl fortfarande ha samma tränare så problemet har inte försvunnit i så fall, eller (sak samma vilket lag vi har)?

Att Blomman aldrig lär sig. Det är jämnt fördelat i speltid i 1a. Eriksson och Ang har på sekunden lika mycket tid. Varför vägrar de fatta att detta inte funkar?

Nej han åker

7 gillningar

Kan väl hoppas, men det tror jag när jag ser det.

Om man nu har funderingar på en ny tränare till Nästa säsong så Är det lika bra sparka han nu.

Tyvärr tror jag man kommer ha kvar Anton i Allsvenskan och därför har man inget gjort.