Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Sundell-effekten lyser med sin frånvaro…

Nån som vet varför inte Rousek, Ang, Luoto och Woods är med i kväll?

4 gillningar

Allt för att ge Blomman fri rygg/skyll på spelarna.

1 gillning

Anton är som Ferguson var i Manutd ….fast utan resultat …

1 gillning

Totalt osynliga…

Jag har nog Aldrig sett ett mer uppgivet ishockey lag.. någonsin!

En gigant i svensk ishockey i decennier samt en av Sveriges rikaste idrottsföreningar som upplevs helt apatiska!

Vad är det som gör att man till varje pris håller fast vid Blomqvist, känns som att man offrar allt bara tränaren är kvar!

För tillfället undrar jag om detta lag slagit de Allsvenska lagen! Det ser ju så illa ut att man börja fundera på om det inte blir svårt att överleva även I Allsvenskan..:scream:

4 gillningar

Styrelse och ledning önskar inget hellre, men jag tror faktiskt att trycket blir för stort så AB kommer att ryka och blir HC i Nigeria.

1 gillning

Varför bänkar man inte spelare som gör misstag? får man bänka hela kedjan eller

Tänker inte kolla mer, det hör var lika dålig försvarsinsats som förra matchen , jag trodde inte det var möjligt - stänger av , tack och godnatt :enraged_face:

1 gillning

Bara 35 mål kvar för FBK och tipset. Tyvärr känns det mer troligt än HV vinst.. säger allt.

Hur kunde Blomman ens hamna i Hv från början….? ?
Vad har han på sitt cv förutom ett misslyckande i AIK …

Han är väl invasiv…

1 gillning

Okej. Galen tanke jag vet. Och jag vet vad många av er skulle kunna svara.

Men. Tror ni HV skulle kunna sparka Blomman precis inför kvalet. Finns det en mikroskopisk chans?

Vi är ju fortsatt inte klara för kval. Kanske blir annat ljud i skällan om laget viker ner sig totalt de kommande matcherna?

För. Vi är ju faktiskt en gubbe för mycket i båset just nu. Kanske Sundell var en ersättare och så tar Rahm över.

Ni hör. Jag är desperat.

1 gillning

Varför sparka, entledigande funkar ju fint.

Tvek på det men ryker det tror åtminstone jag att han gör.

Tror det finns en chans. Många av poddarna tar upp att Blomman inte ska träna HV mer oavsett serie. Det har säkert gett eko.

1 gillning

Jo. Med tanke på tonläget just nu både hos fans och media tror jag det blir svårt för ALI att motivera en säsong till…

1 gillning

Vem rekryterade blomman?

Brynäs gjorde ju det innan kvalet mot HV, kanske Karlin kommer så blir det Karlin Rahm Sundell

4 gillningar

Leksand leder

2 gillningar