Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Ja kvalet e klart

Nästa år är Blomman sportchef …..

1 gillning

Inte en chans, tyvärr…

Sen skulle det ju kännas sjukt märkligt att byta ut en HC som året innan besegrade ersättaren i ett kval. Med det sagt. Jag tror inte HV vann pga Blomman förra året eller att Modo förlorade pga av Karlin…

Jobb kom emellan idag. Lika uselt som vanligt? AB71

för femtioelfte gången ber jag efter hockeyoraklet Torgny Bendelin och hans man-man försvar :folded_hands:

2 gillningar

Då börjar vi med två hemma - huva

Eller???

Vem var de som anställde blomman? Var de davidsson?

Det kanske beror på om de i styrelsen vågar erkänna att de har fel. Vågar det erkänna det ryker Blomman, gör de det inte är han kvar. Jag säger inte att det är allt, men att kunna hålla masken och inte erkänna att man gjort fel kan ha stor betydelse ibland.

Han blir väl det han gett sken av de senaste dagarna:

HC, GM, KD, styrelseordförande - master of the Universe.

3 gillningar

Vad hände med kravställan som de pratade så högtidligt om. Om vi hade haft kravställan skulle Blomman ha rykt oktober 2024!

Nubben och AD tror jag.

Hej, ny här.
Hej, allesammans.

FORZA HV!

14 gillningar

Välkommen hit @vallen! :grinning_face:

Man hade ju ändå förhoppningar att en sportchef kunde något om hockey. Men 3 sportchefer tycker alltså att Anton är rätt man för HV71? Två av dem har hjärtat för HV71 och tycker alltså att han är rätt man med de resultat han visat upp.

Det kan fan inte stämma. ALI har lagt in sitt VETO och bestämt sig oavsett vad alla andra tycker låter mer sannolikt.

1 gillning

Nu vänder det!

1 gillning

Jag börjar tro att anledningen till att dom inte sparkar AB beror på att INGEN annan är intresserad av uppgiften som HC för HV. :thinking::man_shrugging:

2 gillningar

Hört att prio till nästa år är att bygga ut avbytarbåset…..
Så alla som inte spelar får plats…

Se där ja

Såg ni! Vi nickade en puck!