99% av Hockeysverige dömmer ut Blomman, men HV står fast vid att han är rätt man, skrattretande.
Men det klart, sekten AB71 kan ju inte hänga ut sin gud Anton.
Rindell har inte varit bra ikväll…
Aldrig den jämförelsen tack.
Fergie hade aldrig någonsin tillåt sitt lag uppträda såhär. Till en början.
Jag håller Sir Alex Fwrguson otroligt högt. Och är även öppen för att han inte va felfri.
Inte en nick, men en klack ![]()
Som sagt… ![]()
Välkommen till misären, här finns vi alla för varandra. Jag heter Mordy och är HV71-beroende, fru och barn har lämnat mig efter att jag spelat bort hela kåken i hopp om att det snart vänder.
Kanske borde testa Frasse som center.
11 mål på Frallan, vilken jäkla kung!
JAAAAAAAAAAAA
Yayyyyy PP!
Det är nästan så jag blir chockad, HV71 gjorde mål! Det trodde jag aldrig de skulle fixa ![]()
Imponerande klappkasst PP.
Wow grymt dålig PP mynnar ut i eget BP
Nu kommer 3-1
Pinsamt pp
Man tar en utvisning bakom eget mål, i PP, på en spelare som inte är i närheten av pucken. Bra där.
3-0 Örebro
haha vilket BP
Så kan visst ett PP se ut.
Man är så borta, man har inget att förhålla sig till. Ingen trygghet. Saker händer bara, ingen logik. Der händer sällan i välmående fungerande lag.