Sa ju de
Såja! Poäng in i Hv-tippet!
Byt ut Sandström så han får vila
Ut med Sandström och låt han vila ifrån den här misären.
100% kval nu gubbar
Alltså de har ju tappat allt. De spelar ju inte ens pojklagshockey. Enbart individuell skicklighet borde få dem att inte hålla på såhär.
Grabbar vi e klara för kvalet, vi ses i HA nästa säsong, vi har inget o sätta emot i detta kval.
Alltså vem fan har hand om vårt BP.
Vi ser ju ut som ett gäng yra höns. Alla går bort sig hela tiden. Sanny sågar dem helt rätt! Men Anton ser det inte och han är tränare.
Ut med Felix och låt honom vila nu.
![]()
Spelarna vill inte, det är så tydligt. Inte ens korphocken håller ju en så här låg nivå.
Vi har fortfarande ett skott fler än FBK har mål.
Så det så.
Heja HV.
Det läskiga är att alla bara accepterar det. Man rycker knappt på axlarna utan spelare och ledarna bara lunkar på som vanligt.
Fungerar Blommans spelsystem så här efter två år? Skrämmande.
Polin. 1+1 än så länge.
Ännu en fd HV spelare som troligen inte ens fått frågan.
Suck.
Sandström ska spela oavsett =kontinutet
buuuuuuuuuuu!!!
Ja det är märkligt, men vem är människa nog att markera och agera? Får man det? För det här inte en miljö där du sticker ut? Som vi fattar det.
Haha. Kul när Sundin (eller vad f-n han heter) stod med tavlan och förklarar för blomman hur hockey skall spelas. ![]()
![]()
Anton får en ritlektion i båset.
Byt ut Felix!!! Vila!!!