Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Sa ju de

Såja! Poäng in i Hv-tippet!

Byt ut Sandström så han får vila

1 gillning

Ut med Sandström och låt han vila ifrån den här misären.

3 gillningar

100% kval nu gubbar

2 gillningar

Alltså de har ju tappat allt. De spelar ju inte ens pojklagshockey. Enbart individuell skicklighet borde få dem att inte hålla på såhär.

1 gillning

Grabbar vi e klara för kvalet, vi ses i HA nästa säsong, vi har inget o sätta emot i detta kval.

Alltså vem fan har hand om vårt BP.

Vi ser ju ut som ett gäng yra höns. Alla går bort sig hela tiden. Sanny sågar dem helt rätt! Men Anton ser det inte och han är tränare.

2 gillningar

Ut med Felix och låt honom vila nu.

:wink:

3 gillningar

Spelarna vill inte, det är så tydligt. Inte ens korphocken håller ju en så här låg nivå.

Vi har fortfarande ett skott fler än FBK har mål.

Så det så.

Heja HV.

3 gillningar

Det läskiga är att alla bara accepterar det. Man rycker knappt på axlarna utan spelare och ledarna bara lunkar på som vanligt.

1 gillning

Fungerar Blommans spelsystem så här efter två år? Skrämmande.

1 gillning

Polin. 1+1 än så länge.

Ännu en fd HV spelare som troligen inte ens fått frågan.

Suck.

2 gillningar

Sandström ska spela oavsett =kontinutet

buuuuuuuuuuu!!!

Ja det är märkligt, men vem är människa nog att markera och agera? Får man det? För det här inte en miljö där du sticker ut? Som vi fattar det.

Haha. Kul när Sundin (eller vad f-n han heter) stod med tavlan och förklarar för blomman hur hockey skall spelas. :joy::joy:

3 gillningar

Anton får en ritlektion i båset.

1 gillning

Byt ut Felix!!! Vila!!!

1 gillning