Rätt tydligt. Sundell är Blommans gubbe. Så fort man zoomar in är Sundell en millimeter från sin kompis. Rahm och Beech har förpassats in i skuggorna.
Nu kommer 4-1
Anton: “Can you please skicka till min padda? I can not understand if not repriser on television”
Hahahaha hakning? Vilken domare
Vilken billig 2a….
Anton tar väl fram iPaden o visar
Kattvideor?
Anton vet uppenbarligen inte hur man ska spela boxplay i omgång 50. Han måste alltså bli lärd i båset hur de ska gå till väga…
Varför måste vi försöka spela något slags aktivt BP där det ska vara konstant rörelse o sätta press på spelaren. Det gör ju bara att spelarna tappar bort gubbar hela tiden. Kan vi gå tillbaka till grunderna och spela ett enkelt statiskt BP och skydda dom viktiga ytorna? BP har sett totalvirrigt ut hela säsongen
Ska vi vara positiva så är det ju tur att vi inte möter Färjestad i kvalet.
Mer attack va det va?
Halva matchen.
5 på mål.
Lysande.
För helvete gubbar, passa på att träna försvarsspel när ni har chansen!
Anton vet ingenting….. kan ingenting….
Precis det man gjorde i BP efter hönsgården.

va bra de nya spelet i 5v5 gick
Alsing …..jag älskar dig ![]()
Det är lugnt. Bara strax över halva matchen spelad. Bussen kommer strax fram.
BYT MÅLVAKT!!!
Haha vilken jävla förnedring