Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Rätt tydligt. Sundell är Blommans gubbe. Så fort man zoomar in är Sundell en millimeter från sin kompis. Rahm och Beech har förpassats in i skuggorna.

4 gillningar

Nu kommer 4-1

Anton: “Can you please skicka till min padda? I can not understand if not repriser on television”

1 gillning

Hahahaha hakning? Vilken domare

Vilken billig 2a….

Anton tar väl fram iPaden o visar

Kattvideor?

2 gillningar

Anton vet uppenbarligen inte hur man ska spela boxplay i omgång 50. Han måste alltså bli lärd i båset hur de ska gå till väga…

2 gillningar

Varför måste vi försöka spela något slags aktivt BP där det ska vara konstant rörelse o sätta press på spelaren. Det gör ju bara att spelarna tappar bort gubbar hela tiden. Kan vi gå tillbaka till grunderna och spela ett enkelt statiskt BP och skydda dom viktiga ytorna? BP har sett totalvirrigt ut hela säsongen

1 gillning

Ska vi vara positiva så är det ju tur att vi inte möter Färjestad i kvalet.

8 gillningar

Mer attack va det va?

Halva matchen.

5 på mål.

Lysande.

3 gillningar

För helvete gubbar, passa på att träna försvarsspel när ni har chansen!

Anton vet ingenting….. kan ingenting….

Precis det man gjorde i BP efter hönsgården.

IMG_7341

12 gillningar

va bra de nya spelet i 5v5 gick

2 gillningar

Alsing …..jag älskar dig :smiling_face_with_three_hearts:

Det är lugnt. Bara strax över halva matchen spelad. Bussen kommer strax fram.

BYT MÅLVAKT!!!

2 gillningar

Haha vilken jävla förnedring