Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Bra! Nu är Felix förstörd inför kvalet med

1 gillning

Byt HC

2 gillningar

Att inte vila Felix nu är på gränsen till tjänstefel.

4 gillningar

Va fan.

Äggköping på playin plats just nu.

1 gillning

Precis. Men man kan inte ge AB all skuld för det. Tycker spelarna i HV borde skämmas. Visst är det bedrövligt om inte tränaren lyckas plantera ett fungerande spelsystem men spelarna lägger ju fan inte ner jobbet heller. Och utan jobbet blir allt mediokert - som guldtränare Janne Karlsson sa för tusentals år sedan då HV var en framgångsrik klubb.

1 gillning

Byt målis. Spara Sandström nu

åk hem o byt om. Ingen vill ju kämpa för denhär föreningen

1 gillning

Felix är inte med alls i denna matchen..

Fy fan sälj hela jävla laget, o skicka Anton åt he……… o liljander…. O styrelsen

Herregud! Rena kaoset!

Anton har ingen iPad för det har den nya tagit hand om.

1 gillning

Absolut men spara Sandström - snälla

Vi är så jävla dåliga. Helt körda. Leksand har hittat ett försvarsspel, Örebro gasar med sina stjärnspelare och äckliga Linköping klarar sig alltid. HV säkrar sista platsen igen. Kontinuitet!

haha ingberg är HVs hetaste just nu

Blomman är expert på att bränna ut målvakter så förväntar mig att Sandström står även om det blir tresiffrigt med mål.

2 gillningar

Det enda som kan rädda Hv är att skicka blomman så man får en omstart/nytändning…

2 gillningar

Gnagzky!!!

Förstår ni hur dåliga vi är?

1 gillning

Vår kapten, han som så vänligt valde bort Schweiz för HV….Han är inte bra….

2 gillningar

Gött att våra sämsta med bred marginal är de som levererar… lär inte bli mindre speltid för dem då.

Hampus Eriksson, ibland div 3-nivå, ibland NHL.

1 gillning