Jag försöker. Men det går inte.
Dom tänker fasen vikken tur vi inte tog han
Blir nog HV mot Timrå i kvalet, kanske bra då TIK är nästan lika dåliga som HV för tillfället.
Känns tryggt med knappt tre matcher kvar av grundserien att Ang har typ 10:e mest istid av forwards. Det närmsta vi har en x-faktor ska uppläxas in i form till kvalet?
Jag vill ha mer istid på Pasic. Legend
Den lilla, lilla förhoppningen man hade om att det skulle ske försvann när man tog in Blommans kompis som tredje assisterande tränare. HV71 jobbar med kvantitet framför kvalité.
Hur ska det gå till?
Hv måste köpa in en till iPad. Anton får inte låna den längre.
Tur att det här laget får träna tillsammans.
TEDEEEEEEN
Såååå snyggt!
SM-guld!
Ojojoj
Tedenkung!
hvs andraperioder blir giftiga i kvalet
Vild gissning: FBK kommer få en utskällning och köra över oss i tredje.
min gubbe!
3 mål på 7 skott….
7 skott 3 mål. Varför skjuter vi inte mer?
Från vår Akiileshäl till det bästa vi har.
Domaren glömde va tripping va för en stund