Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

Jag försöker. Men det går inte.

Dom tänker fasen vikken tur vi inte tog han

1 gillning

Blir nog HV mot Timrå i kvalet, kanske bra då TIK är nästan lika dåliga som HV för tillfället.

1 gillning

Känns tryggt med knappt tre matcher kvar av grundserien att Ang har typ 10:e mest istid av forwards. Det närmsta vi har en x-faktor ska uppläxas in i form till kvalet?

3 gillningar

Jag vill ha mer istid på Pasic. Legend

1 gillning

Den lilla, lilla förhoppningen man hade om att det skulle ske försvann när man tog in Blommans kompis som tredje assisterande tränare. HV71 jobbar med kvantitet framför kvalité.

2 gillningar

Hur ska det gå till?

Hv måste köpa in en till iPad. Anton får inte låna den längre.

1 gillning

Tur att det här laget får träna tillsammans.

TEDEEEEEEN

1 gillning

Såååå snyggt!

2 gillningar

SM-guld!

1 gillning

Ojojoj
Tedenkung!

hvs andraperioder blir giftiga i kvalet

Vild gissning: FBK kommer få en utskällning och köra över oss i tredje.

min gubbe!

3 mål på 7 skott….

7 skott 3 mål. Varför skjuter vi inte mer?

Från vår Akiileshäl till det bästa vi har.

Domaren glömde va tripping va för en stund