Omgång 50 (25/26): Färjestads BK - HV71

3 skott å 3 mål i andra?

Le Fleur har 82 kattliv

1 gillning

Sållet i FBK har i alla fall lite mer än 50% räddningsprocent på våra sju skott hittills. :flexed_biceps:

3 gillningar

Lehtinen som står i FBK?

Detta vänder vi :innocent:

nej de har ingen målvakt i andra

Ajajaj. Lite för likt Leksansmatchen = stora skälvan i tredje och torsk.

1 gillning

Det har varit svagt försvarsspel från FBK, inte målvaktsspel.

1 gillning

Lite efter här men hur kan Laz ryka på en hakning när han blir pååkt i ryggen & hur kan Linus Johansson klara sig undan årets tripping?

Ja.

En hedersam förlust mot ett hedersamt kval som leder till ett hedersamt ombygge i HA, who could have guessed

2 gillningar

Ja? :joy:

WIN :smiling_face_with_three_hearts:

Win är så jävla skön!

2 gillningar

“känsla i gummit”

Den kommer han få höra

2 gillningar

Han vet att han är medioker men jag gillar hans inställning :+1:

2 gillningar

WIN är ändå skön. En Av få som verkligen krigar. Han vill ju något jämfört med våra stars.

Tänk om kapten kunde visa 1/3 av det WIN gör.

4 gillningar

Blomman är den första tränaren i shls historia att leda samma lag till negativt kval 2 ggr i rad …
Hatten av för det …..

1 gillning

FBK gick ner i tempo och då fick vi häng. Abbott lär ta fram hårtorken och FBK lär skölja över Hv nu.

Hörrni, ge inte upp!

Detta kan fortfarande bli den bästa säsongen någonsin för oss HV-fans.

Leksand går om LHC i sista omgången som då får kvala mot oss.

Och vi slår sedan ut LHC.. :folded_hands::blush:

2 gillningar

K O N T I N U I T E T

4 gillningar