3 skott å 3 mål i andra?
Le Fleur har 82 kattliv
3 skott å 3 mål i andra?
Le Fleur har 82 kattliv
Sållet i FBK har i alla fall lite mer än 50% räddningsprocent på våra sju skott hittills. ![]()
Lehtinen som står i FBK?
Detta vänder vi ![]()
nej de har ingen målvakt i andra
Ajajaj. Lite för likt Leksansmatchen = stora skälvan i tredje och torsk.
Det har varit svagt försvarsspel från FBK, inte målvaktsspel.
Lite efter här men hur kan Laz ryka på en hakning när han blir pååkt i ryggen & hur kan Linus Johansson klara sig undan årets tripping?
Ja.
En hedersam förlust mot ett hedersamt kval som leder till ett hedersamt ombygge i HA, who could have guessed
Ja? ![]()
WIN ![]()
Win är så jävla skön!
“känsla i gummit”
Den kommer han få höra
Han vet att han är medioker men jag gillar hans inställning ![]()
WIN är ändå skön. En Av få som verkligen krigar. Han vill ju något jämfört med våra stars.
Tänk om kapten kunde visa 1/3 av det WIN gör.
Blomman är den första tränaren i shls historia att leda samma lag till negativt kval 2 ggr i rad …
Hatten av för det …..
FBK gick ner i tempo och då fick vi häng. Abbott lär ta fram hårtorken och FBK lär skölja över Hv nu.
Hörrni, ge inte upp!
Detta kan fortfarande bli den bästa säsongen någonsin för oss HV-fans.
Leksand går om LHC i sista omgången som då får kvala mot oss.
Och vi slår sedan ut LHC.. ![]()
![]()
K O N T I N U I T E T